Nogen der kan kopiere et simkort?
Fra : Jesper

Dato : 04-08-04 19:54

Jeg har et arbejde hvor det er nødvendigt at jeg har en telefon som ikke må
komme uden for et område, men kunne godt tænke mig at beholde mit eget
nummer, så tænkte om det var muligt at kopiere?

Fra : Fischer

Dato : 05-08-04 04:45

> Jeg har et arbejde hvor det er nødvendigt at jeg har en telefon som ikke

> komme uden for et område, men kunne godt tænke mig at beholde mit eget
> nummer, så tænkte om det var muligt at kopiere?

Gør det selv:
http://www.gsm-technology.com/index.php/en_US,details,id_pr,683.html

Betale sig fra det:
http://www.danskunlock.dk/multisim.htm

Bemærk at kun ét af kortene må være tændt af gangen.

*Fischer

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 06-08-04 16:22

On Thu, 5 Aug 2004 05:44:50 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>
>Betale sig fra det:
>http://www.danskunlock.dk/multisim.htm
>
>Bemærk at kun ét af kortene må være tændt af gangen.

synes godtnok at 700 kr er dyrt "bare" for at få kopieret sit simkort.
Synes simpelthen at det er for ringe at der fra teleudbydernes side ikke
gøres noget for at fremme folks ønsker om måske at have 2 mobiltelefoner
og så kører med et nummer til dem begge 2.
Flemming Jacobsen

Fra : MAndersen

Dato : 07-08-04 17:44

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gøres noget for at fremme folks ønsker om måske at have 2 mobiltelefoner
> og så kører med et nummer til dem begge 2.

Jeg har haft det ved Sonofon, men kan ikke huske hvad det hed. Jeg havde det
ene kort i den dyre håndfrie i bilen, og den anden i den nye tlf. Samme tlf.
Jeg mener at det ikke var muligt at ringe op fra den ene

MAndersen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 07-08-04 21:58

On Sat, 7 Aug 2004 18:44:06 +0200, "MAndersen" <ups@post.uk> wrote:

> [...]
>ene kort i den dyre håndfrie i bilen, og den anden i den nye tlf. Samme tlf.
>Jeg mener at det ikke var muligt at ringe op fra den ene

Det hedder Dobbelkt kort og er ikke det samme.
Flemming Jacobsen