T630 spørgsmål
Fra : kh

Dato : 03-08-04 14:43

Hej

Jeg står og skal til at skifte min T310 ud med en T630, men vil lige høre
lidt fra jer eksperter inden jeg skifter.

Er der mulighed for at ændre tone ved SMS besked? hvilke muligheder? På min
T310 er udvalget meget begrænset.

Min T310 reagere langsomt i menu'er og når jeg skriver SMS'er. Hvordan er
T630 på det punkt?

Er der andre der er skiftet fra T310/T68i til T630, hører jeg gerne om
jeres erfaringer.

På forhånd tak
kh

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 03-08-04 14:56

"kh" <kh@ho*emlund.dk> wrote in message
> [...]
> T630 på det punkt?
>
> Er der andre der er skiftet fra T310/T68i til T630, hører jeg gerne om

Min T630 har 8 forskellige SMS modtagelseslyde:
- Lysløs
- Klik
- Medd alarm 1-6

Jeg er skiftet fra T68i til T630 for ca 3 uger siden og er meget tilfreds.
Tastaturet sidder bedre på T630 og gør af du dermed kan skrive hurtigere.
At jeg så endelig har taget mig sammen til at bruge T9 input gør sagen
bedre.
Jeg synes menuerne fungerer rimelig hurtigt.
Mvh
Torben

Fra : Irene

Dato : 03-08-04 15:01

"Torben Schou Jensen" <tsj@ANTISPAMbitnisse.dk> wrote in message
> [...]
> bedre.
> Jeg synes menuerne fungerer rimelig hurtigt.

På den T630 jeg havde, synes jeg ikke, at menuerne var så hurtige igen
(hvilket bl.a. var grunden til at jeg solgte den) Det er rigtigt, at
tasterne sidder godt og det er sådan set også en god tlf, men min
tålmodighed var bare ikke til det :)

Fra : Anders Ravn

Dato : 03-08-04 17:34

"Irene" <irs@zurfer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (hvilket bl.a. var grunden til at jeg solgte den) Det er rigtigt, at
> tasterne sidder godt og det er sådan set også en god tlf, men min

Hvis du har været vant til Nokia, vil du finde enhver Sony Ericsson langsom.

Anders

SE T610

Fra : kh

Dato : 03-08-04 17:37

> Hvis du har været vant til Nokia, vil du finde enhver Sony Ericsson
> langsom.

Er en T630 lige så langsom som en T310/T68i i menu'er og til SMS?

Fra : Henrik W

Dato : 03-08-04 17:53

kh wrote:
> Er en T630 lige så langsom som en T310/T68i i menu'er og til SMS?

Nej, den er væsentligt hurtigere end T610 i hvert fald. Jeg har ikke
selv haft nogle af de telefoner, som du nævner.

Jeg er udmærket tilfreds med hastigheden på menuer og til at skrive sms.
Jeg har ellers selv været nokia fan, men har set lyset. Det kan godt
være, SE's telefoner er lidt langsommere i menuerne, men de har til
gengæld ikke nær det samme antal fejl, som Nokia har på deres telefoner,
plus du får en hel del flere funktioner hos SE.

--
/Henrik W
"The difference between stupidity and genius is that genius has its

Fra : Anders Ravn

Dato : 03-08-04 19:46

"Henrik W" <wmazemanXXX@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gengæld ikke nær det samme antal fejl, som Nokia har på deres telefoner,
> plus du får en hel del flere funktioner hos SE.

Jeg indrømmer at jeg altid har været Nokia-fan, og at jeg går tilbage til
Nokia en dag igen - når pengene er til det, men Nokia er altså hurtigst med
både menuer, ordbog osv... Og jeg har aldrig haft en eneste fejl på nogen af
mine mange Nokia'er... :)

- Anders (Der da er ok glad for sin t610)

Fra : Henrik W

Dato : 03-08-04 20:49

Anders Ravn wrote:

> [...]
> både menuer, ordbog osv... Og jeg har aldrig haft en eneste fejl på nogen af

Jeg har haft mange problemer med mine Nokiaer. Har haft 8210, 8310,
7210, 3410, 6610, og der har været problemer med dem alle. Især de nyere
af dem var plaget af fejl. De er meget slemme til at fryse, og det har
jeg trods alt ikke oplevet på en SE endnu . Men skulle Nokia få styr
på deres kvalitet en gang i fremtiden, så kunne jeg da også godt finde
på at købe en igen.