Sattelit tlf , kan de købes i dk ?
Fra : Jens Jensen

Dato : 03-08-04 08:09

Kan man købe satellit telefoner i Danmark ?

Har nogen et link

Hilsen
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-04 08:22

"Jens Jensen" <jens@dmilyveromvejret.dk> wrote in message
> Kan man købe satellit telefoner i Danmark ?
>
> Har nogen et link

www.danimex.dk
www.polaris-as.dk
www.tdc.dk (TDC Totalløsninger A/S)

/Henrik

Fra : Johnny

Dato : 03-08-04 19:13

Jens Jensen wrote:
> Kan man købe satellit telefoner i Danmark ?
>
> Har nogen et link
>
> Hilsen
> Jens

Alle SONOFON butikkerne sælger satellit-telefoner fra bl.a. Ericsson til
Globalstar netværket. Man bruger bare sit normale SONOFON simkort i
telefonen. Bemærk at satellit-telefonen også understøtter GSM900.

Priserne for brugen af satellit-telefonen kan findes på:
http://www.sonofon.dk/asp/udland/Satellit.shtml?AREA=Privat

Og dækningen af netværket kan findes her:
http://www.sonofon.dk/download/roaming/4661_sat_daekning.pdf

--
Mvh. Johnny

Teleselskab: SONOFON
Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Jens Jensen

Dato : 04-08-04 08:08

"Johnny" <johnny_nospammail_@inpulse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mvh. Johnny
>
> Teleselskab: SONOFON
> Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand

Tak for hjælpen, det var præcist hvad jeg havde brug for.

Mvh Jens