Tjekke software version på Nokia 6230 ??
Fra : Jan

Dato : 03-08-04 06:43

Hejsa

Hvor tjekker jeg hvilken software version der er på min Nokia 6230 og hvad
hedder den nyeste version.
Var nemlig i en Nokia service butik igår og få opdateret min telefon så jeg
kan få min email via GPRS til at virke, men den virker stadig ikke og hun
opdaterede den til version 3.15 sagde hun - men er det den nyeste version
???

Jan

Fra : Basil

Dato : 03-08-04 07:40

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så jeg kan få min email via GPRS til at virke, men den virker stadig
> ikke og hun opdaterede den til version 3.15 sagde hun - men er det

Dette svar fik jeg i en anden tråd:
På telefonen kan du se firmwaren ved at skrive *#0000# Nyeste V04.28

Ja, den virker bedre end 3.14 og 3.15. Der er kommet en del rettelser. Dog
er sms udbakke problemet ikke løst endnu.

Kai

Fra : Jan

Dato : 03-08-04 08:08

Tak for hjælpen.
Var nemlig nede igår i Teleringen i Glostrup for at få den opdateret, da den
har nogle fejl. Den software der lå på var 3.15, da jeg fik den igen sagde
ekspedienten, at der nu var lagt en version 3.15 på - jeg sagde det lå der i
forvejen og den nye hed 4.28 eller noget i den stil - svaret var " Det
passer ikke - den nyeste er version 3.15" - når jeg tjekker min telefon nu
har hun faktisk nedgraderet den til en 3.14 - virkelig flot arbejder af
Teleringen i Glostrup !!!!!!!!

Jan

Fra : J

Dato : 04-08-04 16:57

Såså, vi kan alle fejle.
Nu kender jeg tilfældigvis lidt til glostrup, og ved at personalet holder
ferie, og er p.t.erstattet af substitutter.
Det er i hvert fald hvad jeg har hørt, men jeg kan jo tage fejl.

Den er dårlig nok en uge gammel den nye version, så mon ikke de også snart
får den.

Mvh. J