Billigste GPRS forbindelse ?
Fra : Niels Dybdahl

Dato : 02-08-04 12:52

Er der nogen der har et bud på den billigste GPRS telefon eller lignende som
giver mulighed for at koble min bærbare (USB, PC-CARD eller Infrarød) til
Internettet. Prisen skal være inklusive oprettelse, tvangsabonnement etc.

Niels Dybdahl

Fra : GiWeo

Dato : 02-08-04 16:31

Hejsa

Orange Go
Min. forbrug pr md 39,-

Gratis oprettese og intet abonnement på GPRS
15 kr/MB

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 02-08-04 16:44

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Orange Go
> Min. forbrug pr md 39,-
>
> Gratis oprettese og intet abonnement på GPRS
> 15 kr/MB

Orange Go er da for dyrt!

Telmore:

Intet min forbrug. Gratis abb.
199kr for oprettelse af abb inkl 199kr taletid.
99kr for oprettelse af Gprs abb.
10kr/mb. De 99kr er tjent hjem efter ca 20mb.
mulighed for automatisk optankning.

CBB:

Intet min forbrug, Gratis abb.

Oprettelse 199kr inkl 199kr taletid. Gratis oprettelse af gprs.
9.99kr pr mb.

Fra : Jan Viegand

Dato : 02-08-04 17:55

"Niels Dybdahl" <ndy@fjern.detteesko-graphics.com> wrote in message
> [...]
> Internettet. Prisen skal være inklusive oprettelse, tvangsabonnement etc.

Da jeg skulle bruge til mit firma endte jeg med 3, hvor der jo endda er
UMTS-dækning en del af landet. Et 24-måneders abonnement med netconnect flex
var det billigste. Datapriser 3,20-6,40 kr/Mb uden moms.

Jan