stor griner PCKAT
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-05-01 15:45

Med alle de billeder af misser på skærme, missens hjælp med stavning osv
osv, fandt jeg lige et billede som jeg ikke kan dy mig for at dele med jer
andre katteoppassere...;))
Hvis i har adgang til dk.binaer ligger den under "pckat" alternativt klik på
linket herunder som gerne (?) skulle gå direkte til gruppen og
indlægget..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-05-01 15:47

linket er news:9d90f8$3tb$1@news.cybercity.dk>

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Gitte J.L

Dato : 08-05-01 16:07

Æv...binaer er væk, og linket virker ikke...æv
- Gitte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 08-05-01 16:14

æv trist jeg prøver at sende den til den mailadr som du bruger som afsender
i gruppen..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Gocows

Dato : 08-05-01 21:51

"Henrik Pedersen" <misbams-miauu@edb.dk> skrev i en meddelelse
> Med alle de billeder af misser på skærme, missens hjælp med stavning osv
> osv, fandt jeg lige et billede som jeg ikke kan dy mig for at dele med jer
> andre katteoppassere...;))

Det bliver jo brugt i www.respectthepussy.com ' s titellinje. (bare klik...
det er ikke hvad det kunne lyde som ;)

Kender i ikke siden, så kik lige engang. Den styres af Dusty The Fat Bitter
Cat (som nu har fået selskab af Félix Zee Sensitive Cat). Det er temmeligt
amerikansk... men også ganske morsomt!

Mvh

Anders