6230 VS. K700i
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 01-08-04 16:29

Hej NG

Hvad er erfaringerne med subj.?

Umiddelbart ser det jo ud til at SE løber med skærmen, men at Nokia
understøtter flere formater og har RAMkort.

Gi' et bud på bedste mobi og hvorfor...

Dennis

Fra : MigSelv

Dato : 01-08-04 16:33

Har selv sådan en SE fætter, og jeg må tilstå den er klasser bedre end
nokia'en.

SE har trods alt 64 MB intern hukommelse, hvor nokia'en ha 5-6 mb.
(kan øges med et esktra kort).

Prismæssigt er det vidst nogenlunde de samme.

/MigSelv

Fra : JRS -8260

Dato : 01-08-04 17:53

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Har selv sådan en SE fætter, og jeg må tilstå den er klasser bedre end
> nokia'en.
>
> SE har trods alt 64 MB intern hukommelse, hvor nokia'en ha 5-6 mb.
> (kan øges med et esktra kort).

Ahh, Det plejer nu da kun at være 42

> Prismæssigt er det vidst nogenlunde de samme.
>
> /MigSelv

MVH
JRS

Fra : MigSelv

Dato : 01-08-04 18:11

Det er K700 udgaven der 42 I i udgaven er der 64. Desuden er der 40 stemmers
lyd (polyfonisk) i SE, hvor der kun er 24 i Nokiaen.

/MigSelv

Fra : JRS -8260

Dato : 01-08-04 22:20

> Det er K700 udgaven der 42 I i udgaven er der 64.

Ohh! Den havde jeg ikke lige fået med Så lærte jeg også noget

MVH
JRS

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 01-08-04 23:58

MigSelv wrote:

> Det er K700 udgaven der 42 I i udgaven er der 64. Desuden er der 40 stemmers
> lyd (polyfonisk) i SE, hvor der kun er 24 i Nokiaen.

Det er noget vrøvl. Min K700i har 42MB intern hukommelse. K700 er den
fælles modelbetegnelse, hvor der så tilføjes et bogstav for område.
K700i er den internationale udgave, og K700c er den kinesiske udgave.

Ang. det oprindelige spørgsmål, så kender jeg ikke 6230'eren, men jeg
kan kun sige at K700'eren er en rigtig lækker telefon. Jeg har i hvert
fald ikke fortrudt mit køb.
Jeg kan anbefale www.mobile9.com og www.esato.com, der begge har
diskussionsfora med masser af info om K700 og andre telefoner.

--
Mvh. Jimmy Nielsen