Q: Motorola V500
Fra : Dragnet

Dato : 01-08-04 11:58

Har en V500 der lige pludselig ikke vil tænde, den giver blot et kort blink
med displayet når jeg prøver at tænde den, den har ikke været tabt eller
lidt overlast..

Nogle der ved hvad der kan være galt??

software måske?

Nogle der kan fikse den?? har nemlig spurgt Tele Care, og de skal sende den
ind og så går der op til 14 dage med at lave den, og det har jeg sgu ikke
tid til at vente på *G*

/Dragnet

Fra : MigSelv

Dato : 02-08-04 20:55

Nu ved jeg ikke lige hvordan du opbevarer din V500, når du har den med dig.

Jeg er temmelig sikker på at der er kommet kondens i telefonen, og det kan
de ikke tåle, så 'står' de af. Det er muligvis det der er sket.

Du må aldrig gå med din telefon, sådan så den har tæt kontakt med kroppen,
da vi afgiver sved, og det går lige i telefonen.

Jeg opbevarer altid min i enten en bæltetaske eller i en skjortelomme,
hvor der kommer luft til telefonen...

/MigSelv