Nu igen ingen GPRS
Fra : Claus E Beyer

Dato : 01-08-04 07:12

Øv, nu er der igen ingen GPRS tilgængelig hos Telmore/TDC her på
Lolland-Falster. Hvornår mon TDC får orden i det? Hvis jeg ringer til Telmore,
siger de bare at det er mine wap-indstillinger der ikke er sat korrekt op. Der
er jo aldrig noget galt hos Telmore, husk det.

Det er pisseirriterende når GPRS ikke fungerer, da jeg ofte lige har en eller
anden oplysning der skal hentes via wappen.

Claus

Fra : Knud Berggreen

Dato : 01-08-04 10:06

On Sun, 1 Aug 2004 08:11:43 +0200, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

> [...]
>siger de bare at det er mine wap-indstillinger der ikke er sat korrekt op. Der
>er jo aldrig noget galt hos Telmore, husk det.

Du må da have en rimelig god sag hvis du fortæller dem at det kun er
periodisk at problemet opstår og at du ikke har ændret i din
opsætning.

/Knud

Fra : Claus E Beyer

Dato : 02-08-04 16:42

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

> Du må da have en rimelig god sag hvis du fortæller dem at det kun er
> periodisk at problemet opstår og at du ikke har ændret i din

Så kom GPRS igen her i løbet af mandagen.

Claus

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 30-10-04 07:13

ma 02 aug 2004 05:41:58p satte Claus E Beyer sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød

> Så kom GPRS igen her i løbet af mandagen.

Ellers hjælper det sommetider at ringe til TDC selv da det er dem og ikke
Telmore der står for det. Telmore kan INTET gøre ved det da det er hos TDC
at fejlen i så fald ligger. Du skal bare ikke sige at du er Telmorekunde
for så skal personen hos TDC nemlig sende dig videre i systemet. Du kan
bare spørge dem om de ved at der er problemer med GPRS hvvilket det 9 ud af
10 gange godt ved.

Ovenstående har jeg gjort flere gange med positivt resultat.

Steven