Telmore
Fra : Maxi

Dato : 31-07-04 12:09

Idag efter længere tid besøgte jeg Telmores hjemmeside og der så jeg at det
nu kostede 80 øre per minut at ringe. Er prisen steget?? jeg mener at den
var lavere på et tidspunkt.

Fra : Søren Blom

Dato : 31-07-04 13:20

"Maxi" <dilorjaan50@hotmail.com> skrev
> Idag efter længere tid besøgte jeg Telmores hjemmeside og der så jeg at
det
> nu kostede 80 øre per minut at ringe. Er prisen steget?? jeg mener at den
> var lavere på et tidspunkt.

Minutprisen har ikke været lavere end 80 øre, så det må være noget du har
fra et andet sted eller også er det mig, men jeg er helt sikker på at 80 øre
er lavest minut pris fra Telmore.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : ChristianTC

Dato : 31-07-04 13:49

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message news:410b8e46$0$158
>men jeg er helt sikker på at 80 øre
> er lavest minut pris fra Telmore.

Det er rigtigt. Den har ikke været lavere end 80 øre i minuttet. Det har
faktisk ligge fast i et stykke tid nu, så det kunne være rart med en
prisnedsættelse snart