Gratis SMS fra det der INDERNET til mobile~
Fra : Dopedog

Dato : 30-07-04 20:23

Jeg kender kun www.smsme.dk (10 beskeder om dagen) og www.coolsms.dk (Kun
til Telia og virker SJÆLDENT).

Er der andre ?? Beskederne skal primært sendes til kæresten som HAR Telia
men selvom de fleste sider lover "Gratis til Telia" o.s.v. o.s.v., tja, så
når beskederne sku aldrig frem :-\

-Ronnie

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-07-04 22:51

Dopedog skrev:

>Er der andre ?? Beskederne skal primært sendes til kæresten som HAR Telia
>men selvom de fleste sider lover "Gratis til Telia" o.s.v. o.s.v., tja, så
>når beskederne sku aldrig frem :-\

Telia tillader stadig at man sender e-mails som sms, så prøv evt.
med telefonnummer@gsm1800.telia.dk

Skriv hele beskeden i subject/overskrift.
--
Knud

Fra : Dopedog

Dato : 30-07-04 23:26

> Telia tillader stadig at man sender e-mails som sms, så prøv evt.
> med telefonnummer@gsm1800.telia.dk

Det prøver jeg så, men har også prøvet at sende fra en side hvor der stod de
blev sendt på denne måde og de nåede IKKE frem. Men prøver lige som sagt
..... og tak :)

-Ronnie

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-07-04 23:23

"Dopedog" <dopedogDELETETHIS@privat.dk> wrote in

> Det prøver jeg så, men har også prøvet at sende fra en side hvor
> der stod de blev sendt på denne måde og de nåede IKKE frem.

Det du har læst om er måske at Telia tidligere tillod at man sendte
til alle mobiltelefoner via deres gateway - og det gør de ikke
længere.

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"