hvorfor??
Fra : Carsten

Dato : 30-07-04 17:40

Har lige købt en brugt Nokia 6210 til konen, men når vi sætter telmore
kortet (ikke abb) i står der på displayet, "SIM ikke Accept."
Når jeg sætter mit CBB mobil kort i er der ingen problemer.

Nogen der kan komme med et kvalificeret svar??

MVH Carsten

Fra : MigSelv

Dato : 30-07-04 17:39

Det kunne tyde på at den er simlåst !!

/MigSelv

Fra : Carsten

Dato : 30-07-04 17:42

kortet eller telefonen?? ja aner ikke en s... mht mobil tlf
MVH Carsten

Fra : MigSelv

Dato : 30-07-04 17:47

Du kan vidst ikke få et simkort der er simlåst, så det må være mobilen.

Check lige www.helloo.dk der skulle være kalkulatorer til at udregne
en kode, så du kan få din telefon låst op.

Må jeg tillade mig at spørge dig om, hvad du har givet for den 6210.

/MigSelv

Fra : Carsten

Dato : 30-07-04 19:07

jo da det må du da, jeg gav 650.- m. headset

MVH Carsten

ps. hvor finder jeg Imei nummeret???

Fra : MigSelv

Dato : 30-07-04 19:21

Hvis du piller bagpladen af og tager batteriet ud, så står der en
15 cifret kode (skrives sammenhængende ved unlockning).

Hvis du har fået en æske med, står det muligvis også på den.

/MigSelv

Fra : Ham selv

Dato : 30-07-04 19:58

Ja eller trykker *#06# uden simkort i det er da noget nemmere? :)

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)
!-----ooo--(__)--ooo-----!

Fra : Carsten

Dato : 30-07-04 20:03

ved du hvad, et virkede skisme, jeg takker vildt meget herfra.

MVH carsten

Fra : MigSelv

Dato : 30-07-04 20:10

Det er helt ok, det er sku' rart der sidder venlige personer i denne
NG....

/MigSelv

Fra : Calle.

Dato : 30-07-04 23:00

Carsten wrote:
> ved du hvad, et virkede skisme, jeg takker vildt meget herfra.

Ja, og det gør det ved alle mobiler
--
Calle.