Opsætning af GPRS på Nokia 6230 ??
Fra : Jan

Dato : 30-07-04 13:00

Hejsa

Jeg har en Nokia 6230 hvor jeg har tilmeldt mig GPRS og de siger at det er
aktivt.
Men når jeg indtaster mine email-oplysninger og vil hente mail siger den -
du skal abonnere på GPRS.

Hvordan fjerner jeg iøvrigt de tidligere indstillinger jeg har fået
tilsendt - har før været kunde hos Sonofon og har derefter både sonofon
forbindelser og nu TDC og Telmore forbindelser liggende når jeg skal vælge
hvilken en jeg vil bruge - bruger lige nu den der hedder TDC Mobil Wap GPRS.

Jan

Fra : Betina Knudsen

Dato : 30-07-04 15:42

Du skal have det der hedder Bootstrap opsætning til en 6230 fra TDC....og
husk og slette alle opsætninger først..inden du ringer til dem fr at få en
Bootstrap...

Fra : N. Christensen

Dato : 30-07-04 16:18

> Du skal have det der hedder Bootstrap opsætning til en 6230 fra TDC....og

'Bootstrap' ?!?

Det har jeg da aldrig hørt om før? Jeg havde selvsamme problem, efter at jeg
fik opdateret min telefon til v04.28. Men det var da blot at gå ind på TDCs
hjemmeside og hente nye GPRS-indstillinger og så sørge for at det var de nye
indstillinger man aktiveret:

http://tinyurl.com/3uado

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Betina Knudsen

Dato : 30-07-04 18:21

Bootstrap er noget TDC Mobilbruger til de nyere Nokia det er en opsætning de
får via sms som alle andre men den har lidt flere oplysninger gemt...