Motorola V500 Bluetooth
Fra : Dennis Riis

Dato : 29-07-04 14:13

2 spørgsmål om Bluetooth på en Motorola V500:

1) Hvor meget af batteritiden tager det, hvis Bluetooth altid er tændt ?

2) Kan man ikke få et gratis eller om ikke andet så billigt phone manager
software til denne model ? Jeg havde en T610 før, hvor jeg havde et gratis
program, hvor jeg kunne skrive SMS, styre kalender, skifte temaer og meget
andet på mobilen over Bluetooth. Jeg synes ikke jeg kan finde det samme til
V500'eren.

Håber der er nogen der gider svare,

Mvh Dennis Riis

Fra : BorreBoy

Dato : 29-07-04 16:31

"Dennis Riis" <reg@driis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet på mobilen over Bluetooth. Jeg synes ikke jeg kan finde det samme

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men gider du ikke fortælle,
hvilket program det var du brugte til T610'eren? Leder tilfældigvis efter et
sådant

Fra : Dennis Riis

Dato : 29-07-04 16:44

> Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men gider du ikke
> fortælle, hvilket program det var du brugte til T610'eren? Leder
> tilfældigvis efter et sådant

Det her:
http://sourceforge.net/projects/fma

Fra : SirPeter

Dato : 03-08-04 06:52

Hej Dennis
Var du heldig med at finde et prg. til V.500 ´ern ??
Mangler selv og har søgt uden held..
Mvh Peter