Hjælp til valg af ny mobiltelefon
Fra : kh

Dato : 28-07-04 20:44

Hej i gruppen

Jeg mangler lidt hjælp til valg af en ny mobiltelefon. Jeg har nu haft en
SE T310 i ca. et år og vil gerne prøve lidt andet. Jeg har i grunden
været meget glad for min T310 pånær nogle enkelte irriterende småting som.

- Manglende udvalg af tone ved modtagelse af SMS
- Lidt for langsom menu, samt langsom at skrive SMS'er på.
- kun 256 farver i skærmen.
- Knapperne er en anelse for små til mine pølsefingre.

Jeg søger en telefom med mindst samme specifikationer som T310'eren men som
ikke lider af de samme irriterende ting som beskrevet ovenfor. GPRS og POP3
er et krav. Bluetooth og digitalkamera ville være dejligt, men ikke et
krav. Kan nogen anbefale en god mobiltelefon der lever op til disse
krav og som maks. koster 1600 uden abbonoment? Jeg har set mig lidt lun på
en T630, men hører gerne jeres anbefalinger af andre mærker og modeller.
Jeg ser frem til at høre fra jer.
På forhånd tak
kh

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 29-07-04 14:32

"kh" <kh@ho*emlund.dk> wrote in message
> [...]
> en T630, men hører gerne jeres anbefalinger af andre mærker og modeller.

Jeg udskiftede for et par uger siden min gamle SE T68i med en ny SE T630,
en virkelig dejlig telefon
T630 har pænt høje ringetoner, tonerne på T68i havde jeg tit svært ved at
høre.
Bedre er det også at du kan tage din gamle MIDI samling og bruge som
ringetoner på T630.
Lækkert er det at T630 faktisk ikke er større end T68i, hvilket betyder at
jeg kan bruge det gamle etui fra T68i.
T630 kan fås hos First Class Communications ApS for 1599dkr nu,
se www.mobilpriser.dk.
Digital kameraet bagpå kan bruges men billed størrelsen er ikke noget af
prale af,
men hvad, vil man tage billeder køber man sig et rigtig digital kamera.
Du kan sikkert finde en mobil der er bedre, men til prisen synes jeg T630 er
et godt køb lige nu.
Mvh
Torben

Fra : MigSelv

Dato : 29-07-04 15:11

Hvis du vil ofre noget mere, så er en K700i bare en kanon mobil.
- Der kan du afspille mp3 istedet for midi, det lyder bare lidt bedre.

Kameraet er også godt i K700i.

K700i, har den ene svaghed, at der 'kun' er 64 mb (intern)hukommelse,
desværre er der ikke mulighed for mere.

Kigger du på en Nokia 6230/6600, de har 'kun' 5-6 MB i forhold
til en K700i'er.

Desuden er der Mp3 indbygget i. Og ekstra filer kan overføres via
BT (bluetooth).

/MigSelv

Fra : kh

Dato : 30-07-04 19:35

> [...]
> til en K700i'er.
>
> Desuden er der Mp3 indbygget i. Og ekstra filer kan overføres via

K700i ser godt nok lækker ud, men den er lige dyr nok Jeg har selv
undersøgt markedet lidt, men kan ikke finde mange telefoner af nyere
dato der understøtter POP3 til under 1600 kr. T610, T630 og Z600 er faktisk
de eneste jeg umiddelbart har kunne finde..... Der må da være flere.....
anyone?