Nokia 6230 og gruppelogo
Fra : Nitten

Dato : 28-07-04 15:33

Er der en der kan hjælpe mig med, hvordan man ændre gruppelogo på en
Nokia 6230?

Jeg bruger Nokia PC Suite 6.1 og IR. Jeg synes nemlig bestemt at man
med PC Suite 4.? kunne tegne og overføre gruppelogo til min daværenden
Nokia 8310.

Er der mulighed for selv at overføre Operatørlogo via PC Suite til
6230?

Mvh. Ole

Fra : J

Dato : 29-07-04 22:18

Prøv at downloade version 6.2 Det er den nyeste.

Men jeg skal ikke kunne sige om den kan det du forespørger.

Mvh. J
6230 med V04.28 dansk.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 01-08-04 11:36

J griflede i news:cMdOc.28394$Vf.1628598@news000.worldonline.dk:
> Men jeg skal ikke kunne sige om den kan det du forespørger.

Er ikke sikker på man kan lave om på gruppelogoerne i det hele taget....

> Mvh. J
> 6230 med V04.28 dansk.

Hey! Er der kommet ny firmware? Er det officielt, eller kender du en
hjemmefusker der har opdateret den? Er problemet med sendte sms'er der
fucker op, væk?

--
Hygge...
Daniel

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 01-08-04 11:40

Daniel Alstrup griflede i
> Hey! Er der kommet ny firmware? Er det officielt, eller kender du en
> hjemmefusker der har opdateret den? Er problemet med sendte sms'er der
> fucker op, væk?

og bare glem det... fik lige læst en af de næste tråde....

--
Hygge...
Daniel