HJÆLP mobil i vaskemaskinen
Fra : K. Nielsen

Dato : 26-07-04 22:08

Min søns mobil røg desvære med en tur i vaskemaskinen. Den har fået en tur
på 40 grader. Er den så lige til skraldespanden eller er der håb om at den
kan komme til at virke igen, når den er tør. Har lagt den på radiatoren.

Fra : Olesen

Dato : 26-07-04 22:13

"K. Nielsen" <lysthaab@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan komme til at virke igen, når den er tør. Har lagt den på radiatoren.

Herregud.
Debitel kører tilbud på 1,-

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-07-04 22:22

Olesen skrev:

> Herregud.

Snakker aldrig med ham.

> Debitel kører tilbud på 1,-

Debitel-Farvel?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Olesen

Dato : 26-07-04 22:32

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Debitel-Farvel?

Super service, billig penge og god dækning.

/telmorekunde

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 07:29

Olesen skrev:

> Super service, billig penge og god dækning.

Det hænger jo ikke sammen med Debitel..

> /telmorekunde

Også her.

Fra : Tanja Christensen

Dato : 27-07-04 11:18

Martin Johansen [6000] skrev:

>Det hænger jo ikke sammen med Debitel..

Jo den gode dækning. Men det er også alt. :)

>Også her.

Ditto

--
Tanja
CHICKENS: The only animals you eat before they are born

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-07-04 18:55

Tanja Christensen skrev:

> Jo den gode dækning. Men det er også alt. :)

Er den så god?

Må ærligt indrømme at jeg intet kender til deres dækning men alt til
deres kundepleje og support... _det_ siger alt og får mig til at kalde
det for Debitel-Farvel.

Fra : Tanja Christensen

Dato : 27-07-04 23:08

Martin Johansen [6000] skrev:

>Er den så god?

Ja lige så god som TDC og Sonofons :)
Det er nemlig deres net Debitel bruger.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-07-04 07:34

Tanja Christensen skrev:

> Ja lige så god som TDC og Sonofons :) Det er nemlig deres net Debitel
> bruger.

Så lærte jeg det.

Fra : Michel Christensen

Dato : 28-07-04 17:49

Martin Johansen [6000] wrote:

> Så lærte jeg det.

det er to forskellige net.. ?

--
Michel Christensen

Fra : Tanja Christensen

Dato : 28-07-04 19:33

Michel Christensen skrev:

>det er to forskellige net.. ?

Debitel bruger både TDC og Sonofons net, men dog ikke samtidig. Det
ville jo være en perfekt dækning hvis man kunne kombinere begge net.:)
Men det er enten TDC eller Sonofons net man bruger på når man har
Debitel. Jeg har dog på fornemmelsen (ikke noget jeg ved) at de fleste
bruger TDC's net.

Fra : Fischer

Dato : 27-07-04 04:50

> Herregud.
> Debitel kører tilbud på 1,-

Det er godt nok billigt !!!

Jeg står og mangler 200 mobiltelefoner og betaler dig gerne 100 kr. stykket.
Altså: Du køber telefonerne hos Debitel og sælger dem videre til mig. Du
tjener 99 kr. stykket -> 99*200 = 19.800,- kr. lige ned i foret hos dig!!!
Har vi en handel?

PS: Jeg skal ikke bruge evt. abonnementer, så dem skal du bare lige selv
opsige.

*Fischer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-07-04 05:54

Fischer skrev:

>Det er godt nok billigt !!!

Jeg vil nærmere sige, at det er form for afbetaling, for man
binder sig til et abonnement til DKK 149,- om måneden i det
første halve år - og så kommer samtaler oveni.

Efter ½ år er abonnement gratis, så det kan næsten ikke kaldes
andet end afbetaling.
--
Knud

Fra : Jean

Dato : 27-07-04 10:09

Knud Gert Ellentoft skrev:
> Efter ½ år er abonnement gratis, så det kan næsten ikke kaldes
> andet end afbetaling.

Ja, måske er "abonnementet" gratis, de kalder det bare noget andet.
Administationsgebyr på 20 kr. pr. måned.
Forbrug under 99 kr. er lig med abonnement på 99 kr...
+ man er automatisk tilmeldt en bonuspakke, som osse koster 20 kr. pr.
måned.

http://makeashorterlink.com/?K19C226E8 (klik og vent!)

Debitel er og bliver, et fupfirma!

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Per Thomsen

Dato : 27-07-04 12:58

> [...]
> Forbrug under 99 kr. er lig med abonnement på 99 kr...
> + man er automatisk tilmeldt en bonuspakke, som osse koster 20 kr. pr.

Godt nok er de grove, men det er altså 'kun' kr. 20/md hvis du bruger under
kr. 99/md. Og deres groteske administrationsgebyr på kr. 20/md.

> Debitel er og bliver, et fupfirma!

Yes

Per

Fra : Jean

Dato : 27-07-04 18:32

Per Thomsen skrev:
> Godt nok er de grove, men det er altså 'kun' kr. 20/md hvis du bruger
under
> kr. 99/md. Og deres groteske administrationsgebyr på kr. 20/md.

Selvfølgelig, det var en tanketorsk...

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : MigSelv

Dato : 27-07-04 08:33

Hold dig fra den skod teleudbyder.

Det kan godt være at de har billige telefoner (1,-).
Til gændgæld betaler du et abb. der svarer til DK's dyreste.
Du skal betale 894,- bare i abb alene. Så er der oprettelse på 99,-
og forsendelses omk. på ca. 60 + 1,- for telefonen.

Så inden du får sedt dig om har du allerede betalt 1054,-

/MigSelv

Fra : Olesen

Dato : 27-07-04 08:54

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan godt være at de har billige telefoner (1,-).

Jeg gav 79,- for min Sony Ericsson T68i hos Debitel

> Så inden du får sedt dig om har du allerede betalt 1054,-

Og så sku' jeg gi' 99,- i abonnement i 6 måneder.

Så min dejlige telefon kostede mig kun:

1x79,- = 79,-
6x99,- = 594,-
----------------
Ialt 673,-

-og nu har jeg Telmore, pga. 80 øre/min, 20 øre/sms,
og en helt vild smart side hvor du kan se statistik grafisk oma.
Men både service mv. var fin hos Debitel, og ingen problemer
med at få abonnementet afviklet.

Fra : MigSelv

Dato : 27-07-04 09:27

Jeg kan kun støtte dig med dit valg, ved skiftet til Telmore.
Er selv kunde hos Telmore, og har aldrig haft nogle former for
problemer af nogen art...

/MigSelv

Fra : MigSelv

Dato : 27-07-04 09:33

Jeg har lige opsagt mit abb. hos Debitel.

Personen (et ungre stykke kvindfolk) jeg snakkede med, fik rent besked om
min mening om Debitel, så blev der lidt stille i den anden. Det siger vel
lidt om min mening.

Fik probs. med mit simkort, og kontaktede dem for at få et nyt,
men der kom aldrig et. Selv ikke efter 3 forsøg kom der ikke noget kort. Så
mister man tålmodigheden med selskabet.

/MigSelv

Fra : Leif Neland

Dato : 27-07-04 18:59

MigSelv wrote:
> Jeg har lige opsagt mit abb. hos Debitel.
>
> Personen (et ungre stykke kvindfolk) jeg snakkede med, fik rent
> besked om min mening om Debitel, så blev der lidt stille i den anden.
> Det siger vel lidt om min mening.

Eller manerer...

Leif

Fra : Basil

Dato : 26-07-04 22:37

> [...]
> en tur på 40 grader. Er den så lige til skraldespanden eller er der
> håb om at den kan komme til at virke igen, når den er tør. Har lagt

Nej.
Næsten ligegyldigt hvilket mærke det end er, kan de ikke tåle særlig meget
vand.
Hvis du er heldig kan du få liv i den igen, men efter noget tid er nogen af
de små fine printbaner så irrede at den begynder at virke underligt, og så
er det sket.
Kai

Fra : Th Frydensberg

Dato : 26-07-04 22:55

http://www.helloo.dk laver fugtskadede tlf.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-08-04 20:36

Th Frydensberg wrote:
> http://www.helloo.dk laver fugtskadede tlf.

Nej de gør ikke, de forsøger at redde fugtskadede telefoner (hvorvidt det
lykkedes skal jeg ikke kunne udtale mig om, men efter flere år på et
authoriseret værksted, ville jeg aldrig tage penge for at forsøge at redde
en fugtskadet telefon)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Tanja Christensen

Dato : 27-07-04 10:46

K. Nielsen skrev:

> [...]
>kan komme til at virke igen, når den er tør. Har lagt den på radiatoren.

Jeg har en veninde som har haft sin Nokia 3210 et par gange i
vaskemaskinen. Den virker stadig upåklageligt. Den skulle dog ligge
til tørre et stykke tid efter hver vask. Det er dog ikke noget jeg vil
anbefale at gøre til daglig.

Fra : Oros

Dato : 27-07-04 12:00

Tanja Christensen wrote:
> [...]
> vaskemaskinen. Den virker stadig upåklageligt. Den skulle dog ligge
> til tørre et stykke tid efter hver vask. Det er dog ikke noget jeg vil

Et godt råd i den forbindelse er at skille den mest muligt ad til tørringen.
Så ikke fugten gemmer sig i kroge hvor den ikke kan komme ud. Hvis man ingen
værktøj har, så evt. vende tlf. på alle leder og kanter med intervaller i
tørringsperioden i håb om at vand/fugt kan finde en flugtvej opad i
fordampningsretningen. Svøbe ind i køkkenrulle er vist heller ikke helt dumt
til at "suge" lidt fugt.

> CHICKENS: The only animals you eat before they are born
> and after they are dead.

Did you ever see a chicken get born? ;-P

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : J W Nielsen

Dato : 30-07-04 11:47

> [...]
> en tur på 40 grader. Er den så lige til skraldespanden eller er der
> håb om at den kan komme til at virke igen, når den er tør. Har lagt

Hej...
Det samme skete for min søn med en Nokia 3510i.
Da vi havde fået den ud tog vi cover og batteri ud, skyllede den i rent vand
og lagde den til tørre på radiatoren.
Så rensede vi tastatur, batteripoler og andre kontaktdele med
isopropylalkohol (apotek eller Matas) - og den kom da til at virke igen...

God weekend
Jørgen