Kan ikke finde mobilsvar-nummeret?
Fra : Jean

Dato : 26-07-04 17:22

Hej NG!

En har spurgt mig hvad hans mobilsvarnummer er...
Viderestilling er slået fra på mobilen, og nummeret er ikke gemt på hverken
mobiltelefon eller SIM-kortet.

Abonnementet er TDC Mixit, men var i tidernes morgen VIC45.

Skal jeg til at ringe til TDC, eller kan man finde nummeret på en anden
måde?

På forhånd tak!

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-07-04 18:06

Jean skrev:

>Skal jeg til at ringe til TDC, eller kan man finde nummeret på en anden
>måde?

Det plejer at være 80 22 22 22, i visse tilfælde 80 23 23 23.

Tjah - det koster jo ikke noget at ringe og spørge, 80 80 80 20.
--
Knud

Fra : Jean

Dato : 26-07-04 18:14

Knud Gert Ellentoft skrev:
> Det plejer at være 80 22 22 22, i visse tilfælde 80 23 23 23.

Er det ikke til fastnet?

Mvh Jean.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-07-04 18:39

Jean skrev:

>Er det ikke til fastnet?

Jeg er lidt i tvivl om det kun fungerer med Duet, men før jeg
skiftede til Duet, synes jeg at det var samme nummer.

Men det er muligt jeg tager fejl, så derfor ring dog til
TDCmobil, det er jo gratis.

Og jeg var nok forkert på den iflg.
http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/produkter_services/mobilfunktioner/mobilsvar/index.jsp?ComponentID=5072&SourcePageID=5657#2
--
Knud

Fra : Silentdane

Dato : 26-07-04 22:42

"Jean" <askme@ifyouwantit> skrev i en meddelelse

> Abonnementet er TDC Mixit, men var i tidernes morgen VIC45.

Tror det er 29595959, men ikke sikker

Mvh Sune

Fra : JMo.

Dato : 27-07-04 19:15

Jean wrote:

> [...]
>
> Abonnementet er TDC Mixit, men var i tidernes morgen VIC45.
>
> Skal jeg til at ringe til TDC, eller kan man finde nummeret på en

Ring hellere til TDC - de har brugt en del forskellige numre gennem tiden.

Fra : Betina Knudsen

Dato : 27-07-04 23:40

TDC Mobi/Mixit har MANGE mobilsvare numer...(arbejder selv derinde =...så
hvis du ringer på 80808020 / 212100003 (det sdiste er mixit kunderservice)
så kan de hjælpe dig...

Fra : Michel Christensen

Dato : 28-07-04 17:47

Jean wrote:
> Hej NG!
>
> En har spurgt mig hvad hans mobilsvarnummer er...

Hej.

Ring 21 21 00 03 (MixIt kundeservice). TDC Mobil (80 80 80 20) hjælper
ikke mixit kunder.

--
Michel Christensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-07-04 18:08

Michel Christensen skrev:

>TDC Mobil (80 80 80 20) hjælper
>ikke mixit kunder.

Vel nok så langt, at de oplyser en om, at man skal ringe på et
andet nummer og hvad det er.
--
Knud

Fra : Michel Christensen

Dato : 28-07-04 20:50

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Vel nok så langt, at de oplyser en om, at man skal ringe på et
> andet nummer og hvad det er.

Naturligvis. Men ikke med mixit spørgsmål :)

--
Michel Christensen

Fra : Erling Simonsen

Dato : 28-07-04 19:02

Jean skrev:
> [...]
>
> Abonnementet er TDC Mixit, men var i tidernes morgen VIC45.
>
> Skal jeg til at ringe til TDC, eller kan man finde nummeret på en anden

Hej.
Jeg kan se i tråden at du ikke har fået svar endnu på spørgsmålet.
Vedkommende der har spurgt dig, fik i sin tid sammen med mixit
abonnementet, et simkort samt et brev, hvor alle alle oplysninger står,
man har brug for, herunder også Mobil-svar-nummeret.
Jeg har selv et par mixit numre og jeg kan se at mobilsvarnummeret er
forskelligt fra brev til brev. Hvad de kører efter ved jeg ikke.
Men bed vedkommende om at finde det brev.
Det står jo også andre vigtige ting i det, bl.a. puk-koden og din
simkort nummer.

m.v.h.
Erling

Fra : Michel Christensen

Dato : 28-07-04 20:52

Erling Simonsen wrote:

> Jeg har selv et par mixit numre og jeg kan se at mobilsvarnummeret er
> forskelligt fra brev til brev. Hvad de kører efter ved jeg ikke.

Der er fem forskellige fællessvar numre. Det er tilfældigt hvilket man
får tildelt. Kunder der stadig har de udgåede abonnementer MobilTalk,
MobilBonus osv, og erhvervskunder har desuden individuelt mobilsvar nummer.

--
Michel Christensen

Fra : Jean

Dato : 28-07-04 21:13

Erling Simonsen skrev:
> Vedkommende der har spurgt dig, fik i sin tid sammen med mixit
> abonnementet, et simkort samt et brev, hvor alle alle oplysninger står,
> man har brug for, herunder også Mobil-svar-nummeret.

Personen har ikke modtaget noget brev, da nummeret er overført fra et
VIC45-abonnement. Brevet der kom med simkortet for år tilbage er væk.

Jeg ringer til TDC....

Mvh Jean