Hoppende Sværddragere????
Fra : iver

Dato : 08-05-01 15:11

Hej..

Jeg har lige set at mine 6 stk( 2 han, 4 Hun) sværddragere ligesom tager
afsæt fra planterne og træstup..Hvorfor????? P.... de deres terittorium af
?? eller er de kulrede????

Håber at der nogen der har svaret??

Hilsen Jimmi

Fra : Carsten Gall

Dato : 08-05-01 16:39

iver <iver007@hotmail.com> skrev i en news:9d8uot$t8a$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> afsæt fra planterne og træstup..Hvorfor????? P.... de deres terittorium af

Lige umiddelbart lyder det som om de kradser sig, forsøger at få fjernet
noget der
generer. Hvis du kigger meget nøje efter på dem, har de så nogle ganske
små hvidlige pletter
på krop og finner??
Hvis ja, så skal de have en behandling mod hvide pletter.

Carsten

Fra : Aleksander

Dato : 08-05-01 17:08

Jeg har opplevd samme sak, men det virker som om de bare leker

mvh
Aleksander

Fra : iver

Dato : 08-05-01 18:52

Hej igen.

Der er ikke nogen hvide pletter på nogen af dem...

Så, guderne må vide hvad det er ??? (intet svar)

Kan det være en form for parrings-leg???

Hilsen Jimmi

f-Undskyld, Aleksander det var ikke meningen at den skulle ryge ud til din
E-mail...

Fra : Thomas Neumann

Dato : 08-05-01 21:46

Mine sværddrager gør det du omtale engang imellem. Det vil sige at jeg ser
det måske 1-2 gange om måneden. Der er intet at se på fiskene! De andre fisk
gør det ikke. Ved nærmere eftertanke tror jeg kun jeg har set hannen gøre
det. Jeg er ikke sikker. Således har de gjort alt den tid jeg har haft dem
og de er tilsyneladende ikke syge.

Thomas

Fra : iver

Dato : 09-05-01 14:21

HEJ

Mine gør det mange gange om dagen og ikke kun hannerne.
Kan det være en form for orm de har??? Hmmmm!!

Hilsen

Jimmi