mms
Fra : Lars Raaby

Dato : 26-07-04 09:16

Jeg har et billede som jeg gerne ville bruge som baggrund på en
Nokia 3100
Hvordan gør jeg det?

--
MVH Lars

Fra : Mr bob

Dato : 26-07-04 09:55

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@adslhome.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg har et billede som jeg gerne ville bruge som baggrund på en
> Nokia 3100
> Hvordan gør jeg det?
>
> --
> MVH Lars

Gem det i en mappe, og sæt så det billede som baggrund!

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-07-04 10:14

Mr bob skrev bl.a.:

> Gem det i en mappe, og sæt så det billede som baggrund!

Glemte lige at skrive at billedet er på min pc og skal på
telefonen.

--
MVH Lars

Fra : MigSelv

Dato : 28-07-04 11:39

Du er nok til at invest. i et datakabel, da der ikke er bluetooth el. IR
i telefonen.

Hvis det ikke skal være orig., så kan du prøve cellshoppen.dk el. thansen.dk

/MigSelv

Fra : Lars Raaby

Dato : 28-07-04 20:17

MigSelv skrev bl.a.:
> [...]
> bluetooth el. IR
> i telefonen.
>
> Hvis det ikke skal være orig., så kan du prøve cellshoppen.dk

Tak for svaret.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng