Skift af cover på T630
Fra : Carsten Matzon

Dato : 25-07-04 23:45

Jeg har været så skide smart at ridse mit cover på min 630 til
ukendelighed.. 8(
Nogen der har erfaringer med at skifte sådan et??

---

Carsten

Fra : Kim Madsen

Dato : 26-07-04 07:21

Prøv http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp

har selv skiftet på min t610

MVH Kim

Fra : Carsten Matzon

Dato : 26-07-04 10:29

"Kim Madsen" <ingen@spam.tak> wrote in message
> Prøv http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp
>
> har selv skiftet på min t610

Tak for link .. :)
Syntes den guide ser tricky ud men det er måske slet ikke så svært som det
ser ud??

---

Carsten

Fra : Peter Elgaard

Dato : 29-07-04 19:22

Ellers, 250,- for skifting af cover i Sonofon Butikkens værksted på
frederikskaj.
Har selv tabt min da jeg var fuld :(