Siemens SX1 opdatering
Fra : Rasmus O.

Dato : 25-07-04 20:23

Hej NG.
Har hjulpet en ven med at opdatere en Siemens SX1 fra sw. ver. 6.0 til ver.
10.0
hentet fra my-siemens.dk, men efter at have opdateret softwaren efter
vejledningen, og med et helt opladet batteri,
er der nu kun "hvid" skærm og lys i alle knapper, den kan ikke slukkes (jo
når batteriet tages ud!)
hvis laderen tilsluttes er der også kun "hvidt" lys i displayet.
jeg har holdt joystikket nede, og trykket på afbryderen, så der var
vejledning både på telefonen og PC skærmen.

Nogen gode ideer???

Mvh
Rasmus O.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 25-07-04 21:38

Hej,

> jeg har holdt joystikket nede, og trykket på afbryderen, så der var
> vejledning både på telefonen og PC skærmen.
>
> Nogen gode ideer???

Du er sikker på at du valgte den rigtige sprogpakke?
(SX1_NORDIC-NDK-RETAIL-uk-dk-no)?

Kan du sætte den i "update mode" igen ved at holde joystikket nede og tænde?

Hvis ja, så prøv at flashe telefonen igen - evt med firmware 12,
den ligger på www.my-siemens.com

Mvh Thomas

Fra : Rasmus O.

Dato : 26-07-04 11:21

> [...]
tænde?

> Hvis ja, så prøv at flashe telefonen igen - evt med firmware 12,

Hej Thomas,
Det var lige hvad der skulle til- firmware ver. 12, så virker alt igen,
herligt, mange tak for hjælpen...

Mvh
Rasmus O.