Siemens M65 erfaring.
Fra : Jeff

Dato : 25-07-04 17:12

Hej Gruppe

Jeg har nu haft en Siemens M65 tlf. i ca. 14 dage, som afløser for en ME45.

Jeg må sige at kvaliteten virker utrolig god, den kan helt sikkert holde til
lidt af hvert.

Jeg har længe været på udkig efter en afløser til min gamle ME45, og har
kigger på andre mærkers "håndværker" modeller, men M65´eren er efter min
mening helt klart den beste på markedet.

Jeg kan kun anbefale Siemens M65.

Mvh. Jeff

Fra : Kim Hansen

Dato : 25-07-04 17:40

On Sun, 25 Jul 2004 18:11:34 +0200, "Jeff" <jeff@kollekolle-maskin.dk>
wrote:

> [...]
>kigger på andre mærkers "håndværker" modeller, men M65´eren er efter min
>mening helt klart den beste på markedet.

Lige mine ord, det eneste problem jeg har haft, er at den været
frosset fast en gang jeg skulle tage et billede. Det kunne kun løses
ved at tage batteriet ud. Men det er en rigtig fed tlf.
Jeg har dog gemt min ME45, den har der aldrig været problemer med.

M.V.H

Kim Hansen

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : DaneX

Dato : 25-07-04 20:31

Ja jeg er også efterhånden ret overbevist om at jeg bliver nødt til at prøve
en Siemens telefon næste gang.
Jeg har specielt kig på S65'eren som skulle komme på markedet om ca. 2 uger.

Eneste problem jeg har fundet indtil videre er manglen på FM radio / MP3
afspiller... (jeg har i hvert fald ikke umiddelbart kunne finde nogen af
delene på deres modeller)

Det er det eneste som holder mig fra at være 100% sikker i min sag.

/Martin

Fra : Per Jensen

Dato : 26-07-04 17:52

Hej
Der er kommet en ny SW der løser disse problemer, nyeste SW er 08 , se den
på *#06# info