gps på en 616
Fra : Jakob Kjelds

Dato : 25-07-04 17:01

Hej
Hver gang jeg prøver at starte gps under 3guru siger den at ikke kunne
oprette forbindelse indenfor den påkrævede tidsperiode....
Det er lykkedes mig at den gjorde to gange prøvet vel sagtens 40 gange
ialt...det lille gps tegn blikker osv men det modtager åbvenbart ikke noget
signall.skal man være udenfor??
eller` der er masser a 3 dækning det er ikke det
mvh
Jakob
Jakob

"It is nice to be important-
but it is more important to be ni

Fra : Søren Christensen

Dato : 25-07-04 20:20

"Jakob Kjelds" <gf@exo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
noget
> signall.skal man være udenfor??
> eller` der er masser a 3 dækning det er ikke det

Gps signalet er meget svagt. Og ja du skal være uden for. Det gælder alle
typer gps modtagere.

Venligst