Telia Express
Fra : Maria

Dato : 25-07-04 15:21

Jeg har skiftet fra TDC mixit til Telia Express omkring 21/6.

Normalt står på min mobil står der: Telia DK

Men det bliver oftere og oftere der står: Ukendt mobiltlf.

Hvad kan der være galt? - Er det en fejl hos Telia?

Jeg har en SE Z600. Og når jeg slukker den og tænder den igen, så virker
den igen. Det er bare ved at irritere mig at jeg skal slukke den og tænde
den igen, før den virker igen.

--
Maria

Fra : Irene

Dato : 25-07-04 18:26

"Maria" <mariahansen4800@hotmail.comfjern> wrote in message
newssbo55llk9imcdc@news.sletfjong.dk...
> [...]
> den igen. Det er bare ved at irritere mig at jeg skal slukke den og tænde

Jeg havde en kunde med samme problem og da jeg kontaktede Telia sagde de, at
det kunne have noget at gøre med, at simkortet har "revet" sig løs eller at
forbindelsen til Telias mast ikke var helt god. Det hjalp dog at sætte
kortet over i en anden tfl og så tilbage igen.

Fra : Maria

Dato : 25-07-04 18:32

> [...]
> eller at forbindelsen til Telias mast ikke var helt god. Det hjalp dog at
> sætte kortet over i en anden tfl og så tilbage igen.

Jeg har prøvet i flere mobil tlf. og der sker det samme :(

--
Maria

Fra : Irene

Dato : 25-07-04 18:54

"Maria" <mariahansen4800@hotmail.comfjern> wrote in message
newssbpeznzv9imcdc@news.sletfjong.dk...

> Jeg har prøvet i flere mobil tlf. og der sker det samme :(

Så er du nok nødt til at kontakte Telia. Det kan være, at kortet er defekt

Fra : Per Jensen

Dato : 26-07-04 18:01

Hej

Det er et problem Telia har , mærkeligt nok kun med Ericsson telefoner, hvis
man spørger Telia kører deres net 100%
men det gør det jo altid når man spørger, problemet er startet med T310 og
opefter, løsningen skal findes hos Telia, andre operatøre, i de samme
telefoner har ikke dette problem, Telia styre ikke