M1
Fra : JJ

Dato : 23-07-04 13:39

Hej

Nogen der har erfaringer med M1 https://secure.m1.dk/

/JJ

Fra : Poul Johannsen

Dato : 23-07-04 13:42

Hej

> Nogen der har erfaringer med M1 https://secure.m1.dk/

Ja. De er billig. 79 øre pr/min. Deres GPRS er lidt høj.
Og jeg har ingen problemmer med M1

Mvh Poul

Fra : Fischer

Dato : 23-07-04 13:56

> Ja. De er billig. 79 øre pr/min.

Reelt set er minutprisen højere, da man hos M1 betaler pr. påbegyndt minut.

*Fischer

Fra : Jean

Dato : 24-07-04 12:51

JJ skrev:
> Nogen der har erfaringer med M1 https://secure.m1.dk/

Jeg vil gerne høre en, som kan komme med en fordel ved M1, som Telmore ikke
kan overgå. Fx dette fra m1.dk:

"For M1 gælder endvidere at hvis dit forbrug er mindre end kr. 50 om
måneden, får du en regning på kr. 50. Service- og særnumre som f.eks. 118
koster 79 øre pr. min. tillagt udbyders takst. Der takseres pr. påbegyndt
min."

Hos Telmore er det 50 PR. KVARTAL, og der er gebyret 7,50 kr. pr. måned.

Ja, herregud de er 1 øre billigere pr. minut.

Den eneste fordel er deres GPRS-oprettelse, som koster 25 kr., hvor den ved
Telmore koster 99 kr., men tilgengæld skal de ha' 20,48 kr. pr MB data, hvor
Telmore skal ha' 10 kr.

Så hvis du skal skifte, så vælg Telmore..., dem har jeg gode erfaringer
med...

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-07-04 14:08

Hej

> Nogen der har erfaringer med M1 https://secure.m1.dk/

Hvad med A+ Mobil?

A+ Mobil
Abonnement 0,00 kr.
Minutpris Fast minutpris døgnet rundt 0,69 kr.
Viderestilling Fast minutpris døgnet rundt 0,69 kr.
SMS Fast pris pr. SMS døgnet rundt 0,19 kr.
SMS til udlandet Fast pris pr. SMS døgnet rundt 0,19 kr.

GPRS / MMS
GPRS Abonnement 0,00 kr.
GPRS Pris pr. 1 MB data, der sendes/modtages 9,99 kr.
MMS Pris pr. stk. 1,99 kr.
WAP via GSM Minutpris efter gældende takst 0,69 kr.

Oprettelse
A+ Mobil 'kom i gang' Nyt tlf.nr., inkl. 199 kr. taletid 199,00 kr.
A+ Mobil 'behold dit nummer' Flytning af tlf.nr., inkl. 199 kr.
taletid 199,00 kr.
'Rigtig gode numre' Nyt tlf.nr., inkl. 199 kr. taletid 399,00 kr.

Diverse
Opkaldsafgift Pris pr. opkald 0,25 kr.
Saldo SMS Pris pr. saldooplysning 2,00 kr.

Mvh Poul