Ram i Nokia 6230
Fra : JE

Dato : 23-07-04 08:03

Hvor stor et ramkort kan man sætte i en Nokia 6230? Er der nogen
begrænsning?

Fra : MigSelv

Dato : 23-07-04 08:18

Max 256 MB

/MigSelv

Fra : JE

Dato : 23-07-04 08:26

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Max 256 MB
>
> /MigSelv

Tak for hurtig svar

Fra : MigSelv

Dato : 23-07-04 09:33

Til JE

Skulle du være int. så har jeg 256 MB liggende, som jeg ikke bruger.
Det kan blive dit for 400,- + porto.

/MigSelv

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 23-07-04 08:38

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Max 256 MB

Hej

Hvor har du set det, på nokia's hjemmeside under sammenlig telefon står det
maks. størrelse for memorykort 32 MB

mvh
Gerner Majlandt

Fra : MigSelv

Dato : 23-07-04 09:32

De 32 MB du nævner, er dem der følger med, når du køber telefonen.

De 256 MB jeg nævner, er noget jeg ved, har selv prøvet det på en
N6230 ...

/MigSelv

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 23-07-04 10:51

> De 32 MB du nævner, er dem der følger med, når du køber telefonen.
>
> De 256 MB jeg nævner, er noget jeg ved, har selv prøvet det på en
> N6230 ...

Hej

Okay det lyder da godt, så er det bare mig som misforstod

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Mathias

Dato : 23-07-04 10:10

MigSelv wrote:
> Max 256 MB

Officielt, ja, men den er blevet testet med op til 1Gb MMC-kort uden
problemer. Det er dog ikke alle kort der virker.
Fra www.mobildebat.dk:

"Nokia 6230 Virker følgende MMC kort:
Memory Corp 256 MB, Nokia Org. 64+32 MB, Kingston 128 MB, Sandisk 64
MB,SanDisk 128 MB, Memory Corp 1 GB,Lexar 128 MB, K Date 128 MB, Extre
Memory 256 MB, Ridata 256 MB"

--
Mathias

Fra : JJ

Dato : 23-07-04 13:43

Kan tilføje TEC 256 MB.

/JJ

Fra : Kasper Johansen

Dato : 24-07-04 14:56

"JE" <nospam@nospam.as> skrev i en meddelelse
> Hvor stor et ramkort kan man sætte i en Nokia 6230? Er der nogen
> begrænsning?

Jeg så på et andet site at max begrænsningen skulle være 256 mb. Hvis du
smider et større kort i (de prøvede med et 512) gav telefonen en fejl til at
starte med, men kortede virkede dog fint nok skrev de.

Stadigvæk er det nok bedst at holde sig til hvad Nokia selv anbefalder (i
tilfælde af at telefonen går i stykker og du sender den til reperation ser
det ikke godt ud med et 512 mb (hvis de da kan spore det osv. osv. osv.)).