Problemer med V500...
Fra : Martin Leong

Dato : 22-07-04 18:48

Hej NG

Jeg har lige købt en V500 til min fætter. Jeg fik din låst op og
sendte den til ham med posten. Nu siger han imidlertidig så at han
ikke kan høre når den ringer, eller når han snakker med folk, dvs
højtaleren sandsynligvis er defekt. Er der nogen der har hørt om at en
fabriksny telefon har sådan en fejl? Dækker garantien stadig (mht
unlocking)?

Mvh
Martin Leong

Fra : MigSelv

Dato : 22-07-04 19:00

Alt elektronik kan have fejl.
Det er en risiko man må tage, når man køber elektronik.
Det er ganske legalt at unlocke sin telefon, selvom udbyderen ikke bliver
særligt glad for det.
Så garantien burde vel stadigvæk dække.

/MigSelv

Fra : Irene

Dato : 22-07-04 21:01

"MigSelv" <dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Det er en risiko man må tage, når man køber elektronik.
> Det er ganske legalt at unlocke sin telefon, selvom udbyderen ikke bliver

Jeg har godt nok ikke hørt noget om en sådan fejl på en ny V500, men
garantien dækker da (Det gør den i hvert fald der hvor jeg arbejder)