Hvilken tlf har "skærmlås" ?
Fra : Per

Dato : 22-07-04 08:48

Jeg leder efter en telefon som har "skærmlås" som dem på pc.

Dvs. at jeg kan "låse" telefonen mens den er tændt , så jeg kan modtage
opkald men ikke ringe fra den. (Medmindre jeg låser den op med kode).

Findes der en sådan ?

Hvad med dem der køre windows mobile 2003 , kan de det trick ?

Mvh Per

Fra : sls

Dato : 22-07-04 13:34

"Per" <per@ssss.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der en sådan ?
>
> Hvad med dem der køre windows mobile 2003 , kan de det trick ?

Jeg ved at Nokia 6230 og 3410 kan.

Mvh Sid

Fra : Per

Dato : 22-07-04 15:05

Tak for hjælpen, jeg vil prøve at finde en kammerat med sådan en, så jeg kan
se hvordan det virker.

mvh Per

Fra : Knud Berggreen

Dato : 22-07-04 17:51

On Thu, 22 Jul 2004 09:48:20 +0200, "Per" <per@ssss.dk> wrote:

> [...]
>
>Dvs. at jeg kan "låse" telefonen mens den er tændt , så jeg kan modtage
>opkald men ikke ringe fra den. (Medmindre jeg låser den op med kode).

Det troede jeg egentlig at alle har, men jeg har nok misforstået
spørgsmålet.
Jeg låser min telefon, så den f.eks. er beskyttet mod at ringe op når
den ligger i lommen, men hvis den ringer tager jeg bare røret og
svarer vedkommende.

/Knud

Fra : DaneX

Dato : 22-07-04 18:14

> [...]
> Jeg låser min telefon, så den f.eks. er beskyttet mod at ringe op når
> den ligger i lommen, men hvis den ringer tager jeg bare røret og

Jeg vil gætte på, at han mener, at det skal fungere ligesom en password
beskyttet pauseskærm til computeren.
Så han skal indtaste en kode for at læse telefonen op i stedet for bare MENU
+ *.

Fra : Per

Dato : 23-07-04 07:42

Korrekt
Det er fordi min mor er meget nysgerrig og roder for at se hvem der
sms'eser. Jeg vil være sikker på at hun ikke ikke bruger den eller sidder og
roder i mine sms'er.
Hvis jeg slukker den kan jeg jo ikke høre når den ringer, hvis den er tændt
kan hun gå ind og bruge den eller læse i den. Og det e rjo ikke praktisk at
have den med overalt i huset

Mvh Per

Fra : Mr bob

Dato : 23-07-04 10:39

> [...]
tændt
> kan hun gå ind og bruge den eller læse i den. Og det e rjo ikke praktisk

Wow, Sød mor du har dig der!

Fra : Rander

Dato : 26-07-04 01:09

Thu, 22 Jul 2004 19:14:29 +0200 brugte DaneX 12 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>beskyttet pauseskærm til computeren.
>Så han skal indtaste en kode for at læse telefonen op i stedet for bare MENU

Jo, men de fleste Nokiaer kan da sættes op til at man skal indtaste
PIN-koden for at læse tastaturet op. Det har min mor på sin 3410, og jeg
mener da ganske bestemt at jeg også kan sætte min 6610 til det..?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Dødt vidne så mordoptakt (Fyns Amts Avis)

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 26-07-04 13:03

Rander griflede i news:ce1i3l$173b$3@news.cybercity.dk:
> Jo, men de fleste Nokiaer kan da sættes op til at man skal indtaste
> PIN-koden for at læse tastaturet op. Det har min mor på sin 3410, og
> jeg mener da ganske bestemt at jeg også kan sætte min 6610 til det..?

6610 kan ikke! 6230 kan derimod i hvert fald godt... og så er det ikke
pin-koden, men sikkerhedskoden man skal indtaste.

--
Hygge...
Daniel