SE K700 Vs. Nokia 6230?
Fra : Osama

Dato : 21-07-04 22:32

Hejsa!

Er der nogen der har nogen der har prøvet disse 2 telefoner af?

Hvad kan anbefales?
Hvad er godt/dårligt?

Prisen er jo tæt på henden anden!
Og de kan vel også næsten det samme!

Hvad siger i?

Mvh
Dan

Fra : MigSelv

Dato : 22-07-04 03:41

Jeg vil holde mig til SE K700 - har lige købt en, og det kører bare perfekt.

Strømforbruget i en N6230 er temmeligt højt i forhold til SE K700.
- En SE K700 er en overbygning af en SE T630.

Den eneste lille dårlige ting jeg ved en K700 er, at du ikke kan installere
ekstra ram, men der er trods alt 41MB fra standard side af, hvor der kun er
ca. 5-6 mb i en N6230.

/MigSelv
/MigSelv

Fra : Mr bob

Dato : 22-07-04 10:40

> [...]
installere
> ekstra ram, men der er trods alt 41MB fra standard side af, hvor der kun

rigitgt, men hos visse forhanldere følger der et kort med 32 Mb med når man
køber uden abbo!
og 6320 Kan opgraderes md MEGET mere ram!

Fra : Mr bob

Dato : 22-07-04 10:44

"Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> køber uden abbo!
> og 6320 Kan opgraderes md MEGET mere ram!

Set fra min side er det også K700 du skal købe, men det er rigtigt at ram'ne
er et lille problem, især hvis man vil høre Mp3!
Men wa faen, det har man vel også en ipod til!

Fra : Svend

Dato : 01-08-04 18:39

Mr bob wrote:

> [...]
> køber uden abbo!
> og 6320 Kan opgraderes md MEGET mere ram!

Ja jeg har læst op til 256 med expansys mmc kort.

--
Svend