Problemer med softwareopdatering af P900
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 21-07-04 18:09

Hej

Jeg har før opdateret min P900 software uden problemer overhovedet (3
gange).
Nu vil den ikke. Jeg kan stadig synkronisere med outlook og lave
backup/restore, så der er hul igennem.
Jeg kører W2K med alt up2date, samt nyeste SUN JAVA. SE PC softwaren er
2.4.1.

Den kommer dertil hvor softwaren er downloaded, og den skal til at
programmere, så får jeg en Communication Error.

Jeg installerede så en WinMe på en anden partition, updaterede den, og
installerede nyeste JAVA, samt PC Suite, og gentog processen. SAmme fejl.
Fra SE support DK, har jeg fået at vide at jeg kunne prøve adressen:

www.sonyericsson.com/updateservice/p900

men det giver også samme fejl.

Nogen med nogle gode ideer?

br Lars

Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 22-07-04 00:19

Hej Lars.
Jeg er den lykkelige ejer af en P800 !.
Jeg kan også godt tage backup og køre en restore uden problemer !.
Mit problem er : Hvis jeg har en kalender post i min MS OUTLOOK eller min
P800 vil den ikke overføre kalenderen hverken den ene vej eller den anden
vej ???.
Hvad gør jeg forkert eller hvad står forkert, kan du hjælpe mig med mit
problem ????.
Med venlig hilsen Knud Erik.

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 22-07-04 10:35

"Knud Erik Kofod" <knold-tot@balle-bredsten.dk> wrote in message
> [...]
> vej ???.
> Hvad gør jeg forkert eller hvad står forkert, kan du hjælpe mig med mit

Desværre har jeg ikke nogen hints til dig

mvh Lars

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 22-07-04 12:16

"Lars Rasmussen" <lr@oz1hmn.nospam.dk> wrote in message
> [...]
> backup/restore, så der er hul igennem.
> Jeg kører W2K med alt up2date, samt nyeste SUN JAVA. SE PC softwaren er

Jeg installerede Mozilla browseren, og opdatering kører nu perfekt.

Wierd!

br Lars