AAC afspilning på en A920?
Fra : Thunder

Dato : 20-07-04 19:00

Nu er jeg kommet til det punkt, i mine mange tests for at få mere ud af
denne fon, hvor jeg skal til at teste AAC filer på den. Men jeg kan ikke få
lydafspilleren til at tage AAC filer, det ser ud til at den slet ikke kender
formatet. Hvilket under mig meget da 3 skrev det som en af de gode ting som
denne telefon kunne, så nu spørger jer: er der nogen der har fået AAC filer
til at virke på A920?

Skal der installeres et andet program på A920 for at det kan virke? Isåfald
hvad for et program er bedst og fylder mindst?

Telefonen er blevet opgraderet til A925, kan dette have en indvirkning på
ovenstående?

3gp afspilning virker som en drøm.

Jan Johansson

---