ny mobil
Fra : Martin Damberg

Dato : 20-07-04 10:34

Er på udkig efter ny mobil og pt. er
jeg rimelig varm på SonyEricsson's K700i.

Nogen der ligger inde med URL til ordentlig test/gennemgang af tlf'en ?
Fordele/ulemper osv. Er lidt interesseret i dens email håntering osv.

mvh

Martin

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 20-07-04 10:49

Det gør (surpriiiiiise!) Google:

http://www.google.dk/search?num=100&hl=da&ie=UTF-8&q=SonyEricsson+K700i+review&btnG=S%C3%B8g&meta=

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-07-04 21:21

"Martin Damberg" <martin.damberg@atfjerne.uni-c.dk> wrote in

> Nogen der ligger inde med URL til ordentlig test/gennemgang af tlf'en ?

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k700-review-8.php

Ovenstående er rimelig grundig - se især side 5 og 6, hvor revieweren
skriver hvorfor K700 ikke er en telefon for ham.

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'