Toca Race Driver 2 og XP Pro med SP2
Fra : Dag Stinus

Dato : 11-08-04 20:55

Efter at have haft succes med installation af SP2 til XP Pro på mit arbejde
skulle hjemme-PC'en også lige opgraderes (og det er den autoriserede version
hentet hos Microsoft 10. august). Alt så godt ud indtil jeg skulle køre lidt
med Toca Race Driver 2. Billedet begyndte at fryse for et godt ord og efter
den naturlige afinstallation af SP2 er det desværre ikke blevet helt godt
igen.

Dette blot som en lille advarsel om at SP2 med sine over 200 MB blander sig
i mere end det sikkerhedsmæssige.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-08-04 21:23

Dag Stinus wrote:
> [...]
>
> Dette blot som en lille advarsel om at SP2 med sine over 200 MB
> blander sig i mere end det sikkerhedsmæssige.

Tak for advarslen, jeg var så " tæt på at installere den i dag. Godt jeg
ikke gjorde det.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Dag Stinus

Dato : 11-08-04 22:01

Dag Stinus wrote in message...
> [...]
efter
> den naturlige afinstallation af SP2 er det desværre ikke blevet helt godt

Efter afinstallation af SP2 var det nødvendigt at reinstallere driveren til
mit Nvidia Ti4200 grafikkort før det kørte ordentligt igen. Frisk og frejdig
tænkte jeg at det måske var vejen frem for at få SP2 ind igen. Så ind med
SP2, reboot, installation af nyeste Nvidia driver, reboot og så.....stadig
det samme med billedet der fryser.

Jeg tror herefter jeg venter til der er kommet en eller anden patch fra
enten Microsoft eller Nvidia.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Bjarne D Pedersen

Dato : 12-08-04 16:24

"Dag Stinus" <dag@REMOVEstinus.dk> wrote in message
> [...]
> igen.
>
> Dette blot som en lille advarsel om at SP2 med sine over 200 MB blander

Har du tjekket hos udgiveren af Toca Race Driver 2 - de bruger jo den der
starforce3 beskyttelse, og det kan vist give problemer ved opgraderinger.

/Bjarne

Fra : Dag Stinus

Dato : 12-08-04 19:17

"Bjarne D Pedersen" <bjarne@earthling.net> wrote in message

[cut]

> Har du tjekket hos udgiveren af Toca Race Driver 2 - de bruger jo den der
> starforce3 beskyttelse, og det kan vist give problemer ved opgraderinger.

Jeg har lige været på Codemasters hjemmeside og læst i deres Toca Race
Driver 2 forum. Der er et par indlæg fra andre der har præcis de samme
oplevelser. Der er også enkelte som ikke er blevet ramt af problemer efter
SP2 installationen.

Venlig hilsen
Dag Stinus