Command & Conquer - Generals: Zero hour.
Fra : webhiker

Dato : 09-08-04 21:11

Hej alle sammen. !

Spiller i øjeblikket ( subject ) og er nu i gang med runden: GLA 3 ,
eller bane 2 af GLA , da bane 1 bliver til 2 og 2 til 3 osv.
Første gang jeg spillede banen , kom jeg ikke igennem tiltråds
for at alt var lagt ned.
Krigsskibet i spillet skal skyde ned af en maga kanon ( Particel canon )
Den er dog uden den fornødne power i starten af spillet , og sådan bliver
det ved med at være. !
Jeg får konstant af vide at min power er lav. !!

Spiller jeg Kina eller USA , så kan jeg bygge den power jeg har lyst til
, men hvordan hånter jeg det når jeg er GLA. ?
Har også forsøgt om jeg kan "kabre" fjendens energi forsyning , men nej.

Først når jeg skyder den sidste energi kilde hos fjenden , så er jeg game
over........ HJÆLP. !

Hvordan gør jeg min - Partical canon - brugbar. !

Webhiker........

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 09-08-04 21:01

On 09 Aug 2004 20:11:00 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

> [...]
>, men hvordan hånter jeg det når jeg er GLA. ?
>Har også forsøgt om jeg kan "kabre" fjendens energi forsyning , men nej.

Du skal kabre deres energiforsyning, det er det eneste der er at gøre.
Og du skal selvfølgelige kabpre nok.
Flemming Jacobsen

Fra : webhiker

Dato : 09-08-04 22:07

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in

> Du skal kabre deres energiforsyning, det er det eneste der er at gøre.
> Og du skal selvfølgelige kabpre nok.

---------------------------

Alt er lagt ned igen , men denne gang har jeg ikke beskudt strøm
forsyningerne - de er derfor intakte.
Jeg ved bare ikke hvordan de bliver mine endnu. !
Jeg har forsøgt med mine mænd / soldater af div art , men ingen af dem er
istand til at kabre noget som helst.
Der er dog en som kan "stjæle" et køretøj , men ikke en bygning. !
De er dog fortsat i fjendens hænder.
Jeg saver lige spillet indtil videre.

Webhiker.......

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 09-08-04 21:54

On 09 Aug 2004 21:07:21 GMT, webhiker <webhiker@not-working> wrote:

> [...]
>istand til at kabre noget som helst.
>Der er dog en som kan "stjæle" et køretøj , men ikke en bygning. !

Jege mener at du skal hen til anden ø hvor at der er en barrack. der kan
du købe evnene "Capture" og så kan de kapre kraftværkerne. Jeg
gennemførte banen ved at følge de simple beskrivelser som spillet kommer
med undervejs.
Flemming Jacobsen

Fra : webhiker

Dato : 10-08-04 17:30

> [...]
> kan du købe evnene "Capture" og så kan de kapre kraftværkerne. Jeg
> gennemførte banen ved at følge de simple beskrivelser som spillet

Denne bane er ikke i besiddelse af noget nyt i forhold til forrige bane.
En barrack får jeg kun hvis jeg laver en selv. !
Den er der ikke som udgangspunkt i denne runde.
Den rummer 6 typer personer , hvor af en enkekt ( midlertidig ) kan
overtage fjendens bygninger , og dermed gøre dem mere sårbare.
En kan stjæle et køretøj , hvor de andre fire er myntet på at ødelægge.

Hvordan jeg finder en persom med en nye egenskaber , er mig en gåde. !
Jeg har opgraderet over det hele , men mangler kun at få den store kanon
i gang , så jeg kan skydde det krigsskib.
Det er det eneste jeg mangler på nuværende tidspunkt.

Hjæpen i spillet leder mig ikke på sporet. !
Er efterhånden langt foran tekst beskederne.....

Jeg får i ny og næ et trekantet symbol på min radar ( midt på banen )
Det forsøger at sige mig noget , men hvad. !!
I det område har jeg skudt de 4 store kanoner - men skånt
energiforsygningen..

Måske jeg skulle starte helt forfra. ! 3 gang må være lykkens gang
som man siger.

Webhiker..........

Fra : Who the Hell am I?

Dato : 14-08-04 06:24

Unit-upgraden "capture building" fåes i barraken. Den virker ikke på dine
hi-jackers, kun på de helt basale fodtusser (som jeg lige nu ikke kan huske
hvad hedder)