Hjælp til LOTR The return of the King.
Fra : Vega

Dato : 07-08-04 21:00

Hej.

Jeg har et problem med dette spil.
Jeg sætter cd1 i og når den når til ca. 30% får jeg denne fejlmeddelse.

Unable to locate reqired file or reqired file is corrupted (9)

Systemet er

AMD Barton 2500+
Abit NF-7 S bundkort
512 mb PC2700 ram
Geforce4 Ti 4400
Win XP PRO

Nogen der kan hjælpe?

Skal siges jeg har prøvet på en anden maskine og der var ingen problemer.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 08-08-04 18:18

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der kan hjælpe?
>
> Skal siges jeg har prøvet på en anden maskine og der var ingen problemer.

Er der ikke nogen der kan hjælpe?
Nu har jeg prøvet at formatere og det hjælper ikke.

Mvh. Vega.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 08-08-04 18:25

Tjah...har du overvejet at geninstallere WinXP?

Fra : Vega

Dato : 08-08-04 18:54

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse

> Tjah...har du overvejet at geninstallere WinXP?

Tjah, har du overvejet at læse det jeg skriver?

Mvh. Vega.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-08-04 06:51

> Tjah, har du overvejet at læse det jeg skriver?

Forstå mig ret, hvis den fil spillet leder efter evt. er en Windows styrefil
eller lignende (hedder den *.dll?), men den fil er blevet slettet eller er
ødelagt, så kan problemet MÅSKE løses ved at geninstallere WinXP. Det kan
også forklare hvorfor spillet funker på andre maskiner. Det er kun et gæt.

Fra : Vega

Dato : 09-08-04 15:20

> [...]
> også forklare hvorfor spillet funker på andre maskiner. Det er kun et gæt.

Ja, men jeg har prøvet at formatere og indstallere Win XP PRO igen.

Mvh. Vega.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-08-04 21:49

"Vega" wrote

> Unable to locate reqired file or reqired file is corrupted (9)

Gad vide om det er en fil LOTR forventer at finde på din disk?
Har du et filnavn?
Prøv at søge efter filen på din boks og ligeledes på den boks hvor
installationen virker
Søg efter den via Google
Det skulle gerne give nogle fingerpeg om hvad der er galt

Jeg har været ude for noget lignende før
Jeg hentede den manglende fil via nettet og spillede det bare
(Det var et andet spil, kan ikke huske hvilket

- Peter

Fra : Vega

Dato : 09-08-04 15:19

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg hentede den manglende fil via nettet og spillede det bare
> (Det var et andet spil, kan ikke huske hvilket

Ikke andet end den fejlmelding jeg har skrevet.

Mvh. Vega.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-08-04 18:43

"Vega" wrote

> Ikke andet end den fejlmelding jeg har skrevet.

Kan du ikke se hvilken fil den stopper ved?

- Peter

Fra : Vega

Dato : 09-08-04 19:59

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Vega" wrote

> Kan du ikke se hvilken fil den stopper ved?

Så skal jeg prøve igen. Men det har været forskelligt hvornår den har
stoppet.

Mvh. Vega.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-08-04 21:38

"Vega" wrote

> Så skal jeg prøve igen. Men det har været forskelligt hvornår den har
> stoppet.

Ok, lyder som drevet der gør knuder?

- Peter