Doom 3 anmeldelse søges
Fra : Kim2000

Dato : 06-08-04 07:43

Er der nogen, der er stødt på en anmeldelse af Doom 3 eller må man væbne sig
med tålmodighed?

mvh
Kim (der sidder med 1.1 Ghz og er lidt betænkelig ved at købe det)

--
DaMat udgiver blade, bøger og tegneserier,
og for at få smør på brødet sælger vi også helsekost produkter.

Fra : Søren Andersen

Dato : 06-08-04 08:37

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/469881.asp

> mvh
> Kim (der sidder med 1.1 Ghz og er lidt betænkelig ved at købe det)

Haha ... glem det !

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-08-04 08:51

"Kim2000" wrote

> Er der nogen, der er stødt på en anmeldelse af Doom 3 eller må man
væbne sig
> med tålmodighed?

Der er lidt førstehåndsindtryk vedr Doom3 i alt.games.half-life

> Kim (der sidder med 1.1 Ghz og er lidt betænkelig ved at købe det)

Hvis det 4 x PIII eller Xeon så skulle det nok gå
Under 9800 Pro så kniber det også

- Peter

Fra : Silver

Dato : 06-08-04 14:37

> Hvis det 4 x PIII eller Xeon så skulle det nok gå
> Under 9800 Pro så kniber det også

gamer det med et 9700 pro kort i 1280x1024 med detaljer i max og ingen
hakken.

Silver.

Fra : Søren Andersen

Dato : 06-08-04 14:56

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message

> gamer det med et 9700 pro kort i 1280x1024 med detaljer i max og ingen
> hakken.

Samme her (sat på High)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-08-04 18:58

"Silver" wrote

> gamer det med et 9700 pro kort i 1280x1024 med detaljer i max og ingen
> hakken.

Hvad er det liige forskellen er på en 9700 Pro og en 9800 pro

- Peter

Fra : Silver

Dato : 07-08-04 01:11

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Silver" wrote

> Hvad er det liige forskellen er på en 9700 Pro og en 9800 pro

Tallet?.... ;), nej den har en bedre GPU core og en hurtigere hastighed,
hurtigere ram på kortet. Det er jo kun hvad....3/4 år gammel? mens at 9700
pro er ca 1½ år gammelt. Var det en sammenligning med et 9700 pro kort og
det nye x800 kort så var forskellen osse en hel del større, men sagen er den
at de jo begge er kort i high-end enden så det er nok ikke noget som kan ses
i spillet, det hjælper osse at man har 1 gb ram for når man sætter den til
ULTRA HIGH details og 1280x1024 kommer den osse med en advarsel om at der
vil bliver snuppet ca 500 mb ramplads til textures osv osv. Det eneste som
sker hos mig er at den måske lige loader et rum i et ½ sekund før jeg går
ind i det og alt kører stadigvæk i kanon hastighed og flydende.

Har prøvet at gå igennem alle opløsningsmuligheder fra 800x600 til 1280x1024
og hastigheden har ikke ændret sig på nogen af mulighederne, har dog ikke
forsøgt i 1600x1200 endnu da det er min største opløsning som min monitor
kan klare, men vil prøve her efter denne mail for liiiiige at se hvordan det
går :), det kan jo være den osse er glad for den.

Det eneste problem jeg har oplevet ved at spille doom3 er at jeg har fået 2
advarsler af mit PC Alert 4 program til overvågning af strøm og fan lavet af
MSI hvor den gav advarsel om at min voltage var gået under den tilladte
grænse på 2.5 volt. Om det har noget med spillet at gøre er mig ubekendt,
har osse fået advarslen én gang hvor jeg spillede Desert Combat.

Til jer som ikke har spillet endnu, KØB DET!, det er råt, uhyggeligt,
genialt flot mht lyssætningerne, textures og selve layoutet (kunne jeg ønske
mig noget var det at Alien vs Predator 3 ville blive lavet på denne
motor.....fuck hvor ville det være uhyggeligt og tyndskidsvenligt...), nogle
personer siger at det bliver trivielt jo længere man kommer men det har jeg
ikke oplevet endnu, jeg syntes faktisk at det bliver bedre og bedre jo
længere man kommer og det er jo en kanon måde det udvikler sig på så hehe.

Køb det og nyd det, det er fandme et langt spil.

Mvh
Silver

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-08-04 07:56

"Silver" wrote

> [...]

hastighed,
> hurtigere ram på kortet. Det er jo kun hvad....3/4 år gammel? mens at

Njahh, jeg mener at der var noget om at man kan OC en 9700 til en ganske
pæn performance

Men ok
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20030306/
viser at 9800 først for alvor trækker fra ved 4xFSAA og 4xAnisotropic

- Peter

Fra : Casper Bang

Dato : 07-08-04 08:44

> Til jer som ikke har spillet endnu, KØB DET!,

Hvor kan det købes i DK? Jeg synes ikke det er til at finde i
forretningerne...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-08-04 08:54

"Casper Bang" wrote

> Hvor kan det købes i DK? Jeg synes ikke det er til at finde i
> forretningerne...

Fra den 13 agust

Du kan få det fra fx amazon.com, hvis du ikke kan vente

- Peter

Fra : Silver

Dato : 07-08-04 22:26

> [...]
det
> går :), det kan jo være den osse er glad for den.

Spiller nu spillet i 1600x1200 og utra detail med AA i 8 og der er NADA
hakken :D, det spil er sgu for godt!

Silver.

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 07-08-04 22:30

> det
>
> Spiller nu spillet i 1600x1200 og utra detail med AA i 8 og der er NADA
> hakken :D, det spil er sgu for godt!

Svin!

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 23:20

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> det
>
> Spiller nu spillet i 1600x1200 og utra detail med AA i 8 og der er NADA
> hakken :D, det spil er sgu for godt!

Ehhh... hvilken hardware konfiguration?! Så snart jeg går over 4xAA begynder
det at hakke fuldstændig vanvittigt (det er kommet pludselig efter at jeg
rodede med nogle nVidia konfigurationer)

Jeg kan køre det i 1280x1024, 4xAA, Ultra, player shadows, helt uden
problemer, ved omkring 40 fps, men hopper jeg op i 8xAA, så dropper
frameraten til under 16.... (GF6800Ultra, 3.6Ghz, 1Gbyte ram)

> Silver.

Lars B

Fra : preben nielsen

Dato : 08-08-04 09:12

> [...]
> det
>
> Spiller nu spillet i 1600x1200 og utra detail med AA i 8 og der

Ehhhh........ den tror jeg så ikke helt på

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Silver

Dato : 08-08-04 10:34

> Ehhhh........ den tror jeg så ikke helt på

Hehe den er nu god nok, jeg er lige så målløs som i er.

Det eneste som er sket er at mine loadetider før jeg går ind i et nyt rum er
steget så jeg venter måske 1½ sekund, men når det så er sket så kan jeg
komme tilbage til rummet da det ligger i hukommelsen permanent.

Jeg var lige inde og tjekke i doomconfig.cfg filen om mit AA var sat til 8
og det var det, det gør den måske automatisk når man vælger Ultra settings?

Jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg kan kan køre det så godt for mit
konfiguration er ret tæt på jeres osse.

AMD 2.4+
1 gb ram
radeon 9700 pro 128 uden overclocking.

Måske skal det nævnes jeg kører med DirextX 9.0C istedet for B, og at mine
Catalyst drivers til gfx kortet er 4.6 og ikke 4.7, eller for den sags skyld
4.5

Dunno mht hvad mine virtual ram settings er osv for en ting jeg har lagt
mærke til er at når jeg går ud af spillet så står min harddisk og loader
rimelig langt tid og jeg kan ikke gøre noget indtil den er færdig med at
loade.

Min CPU temperatur sniger sig snildt op på de 65 grader når jeg gamer det
spil, så der arbejdes flittigt i den.

Men jeg sitter desværre fast i spillet nu som jeg beskriver i mit andet
indlæg længere oppe, WARNING læs det kun hvis i selv er kommet MEGET langt i
spillet!!.

Mvh
Silver.

Fra : Kim2000

Dato : 08-08-04 10:44

> AMD 2.4+
> 1 gb ram
> radeon 9700 pro 128 uden overclocking.

Min lyder på
Duron 1.1
512 Mb ram
Geforce 5600 XT 128Mb

Her har jeg dog set at jeg kan opgradere til 2Mhz AMD for små 500 kroner,
men er dette mon nok til at kunne spille flydende i bare 800x600?

> Men jeg sitter desværre fast i spillet nu som jeg beskriver i mit andet
> indlæg længere oppe, WARNING læs det kun hvis i selv er kommet MEGET langt
> spillet!!.

Er det så fordi spillet er meget kort eller fordi du spiller rigtig rigtig
mange timer, personligt brugte jeg vel 2 måneder på at komme igennem Max
Payne og Soldier Of Fortune 2 og mindst 3 måneder på Quake 2 i sin tid.

Endelig tænker jeg på sværhedsgraden af spillet, jeg er nok for gammel til
at gide spille den samme bane igen og igen og igen, men vil heller fremad
(spiller oftest på letteste level).

mvh
Kim

--
Anmeldelser af spil, software og hardware til pc og Amiga m.v. finder du
under DaMat Computer.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-08-04 11:10

"Kim2000" wrote

> [...]
til
> at gide spille den samme bane igen og igen og igen, men vil heller

Det kommer jo an på spillet
Nogen spil holder ikke til andet gennemløb...

- Peter

Fra : Kim2000

Dato : 08-08-04 11:43

> Det kommer jo an på spillet
> Nogen spil holder ikke til andet gennemløb...

Jeg tænker nu mere på, at der er nogle spil der næsten bare kræver
snydekoder for man overhovedet har en chance, medmindre man selvfølgelig
sidder og bruger 3 timer hver dag på spillet. Et spil, jeg synes der var
sindssygt svært var Half Life.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-04 13:48

> Hehe den er nu god nok, jeg er lige så målløs som i er.

> Jeg aner faktisk ikke hvorfor jeg kan kan køre det så godt for mit
> [...]

Jeg nægter at tro på, at den opsætning skulle kunne køre spillet i
1600x1200, med 8xAA på ultra!

Som skrevet har jeg et helt nyt GF6800Ultra, og jeg kan ikke tro at du kan
få bedre FPS end jeg...

Et Radeon 9700 Pro der gør det bedre end et GF6800U, så har jeg set det med

> Mvh
> Silver.

Lars B

Fra : Silver

Dato : 08-08-04 14:54

> Jeg nægter at tro på, at den opsætning skulle kunne køre spillet i
> 1600x1200, med 8xAA på ultra!
>
> Som skrevet har jeg et helt nyt GF6800Ultra, og jeg kan ikke tro at du kan
> få bedre FPS end jeg...

Tro hvad du vil, jeg kører det virkelig fint i den opløsning og 8xAA på
ultra, men jeg er efterhånden lidt træt af at den skal loade så jeg kan gå
videre til næste rum at jeg overvejer at rykke den ned til 1280x1024 igen.

Hvilken DirectX bruger du?

Silver.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-04 16:37

> Tro hvad du vil, jeg kører det virkelig fint i den opløsning og 8xAA på
> ultra,

Jamen, jeg tror også hvad jeg vil

Er du sikker på at AA faktisk er aktiveret? Med nVididas drivere kan du
undlade at lade det være program-styret, og så er det ligemeget hvad der
står i Doom's cfg fil.

> men jeg er efterhånden lidt træt af at den skal loade så jeg kan gå
> videre til næste rum at jeg overvejer at rykke den ned til 1280x1024 igen.

Det er forståeligt...

> Hvilken DirectX bruger du?

9b... hvor finder du 9c ?

> Silver.

Lars B

Fra : Silver

Dato : 08-08-04 16:55

> Er du sikker på at AA faktisk er aktiveret? Med nVididas drivere kan du
> undlade at lade det være program-styret, og så er det ligemeget hvad der
> står i Doom's cfg fil.

jep det ER aktiveret inde i ATI styreprogrammet.

> 9b... hvor finder du 9c ?

Her.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9226a611-62fe-4f61-aba1-914185249413&displaylang=en

Go nuts.

Silver

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-04 20:43

> jep det ER aktiveret inde i ATI styreprogrammet.

Jeg synes stadig det er vanvittigt :)

Hvad får du af fPS hvis du laver en timedemo demo1 ? (husk at det ikke vare
er "½" mere, end ctrl+alt+½)

> Her.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=9226a611-62fe-4f61-aba1-914185249413&displaylang=en

> Go nuts.

Det vil jeg så gøre om 2 1/2 time når jeg har fået fri, og er hjemme...

> Silver

Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-04 20:56

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> jep det ER aktiveret inde i ATI styreprogrammet.

Jeg har lige været lidt rundt på nettet, for at checke om der var andre der
havde testet med ATI 9700, og kunne ikke finde noget, men kunne finde en
[H]ard|COP test, hvor de tester i 1024x768, 4xAA, 8xAF, i High med et
ATI9800XT, og det får 26,9 frames, så undskyld mig hvis jeg fortsat tvivler
på dine tal!

http://www2.hardocp.com/article.html?art=NjQyLDQ=

Hvis du får højere tal i 1600x1200, på Ultra, 8xAA med et 9700, så må der
været gået en djævel i dit system

> Silver

Lars B

Fra : Silver

Dato : 09-08-04 17:27

> [...]
> [H]ard|COP test, hvor de tester i 1024x768, 4xAA, 8xAF, i High med et
> ATI9800XT, og det får 26,9 frames, så undskyld mig hvis jeg fortsat

HEYSAN!

Næh du har ret i at jeg ikke går over de tal der, jeg fik 23.7 i frames da
jeg kørte den, hehe var sgu lidt forvirret, troede først jeg skulle spille
igen men opdagede så det var et scriptet stykke play :D.

Jeg spiller det dog nu på 1280x1024 pga de loadetider jeg havde før.

HVORFOR jeg kan køre det i den opløsning OG i ultra må tilskrives den nye
directX, jeg har flere spil hvor jeg har fået bedre FPS efter den nye
version. Det er hvad jeg tror.

Sitter stadig fast, hvor langt er i kommet?

Silver.

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 18:51

> der
> tvivler
>
> HEYSAN!

Hey igen....

> Næh du har ret i at jeg ikke går over de tal der, jeg fik 23.7 i frames da
> jeg kørte den, hehe var sgu lidt forvirret, troede først jeg skulle spille
> igen men opdagede så det var et scriptet stykke play :D.

Ja, timedemo er scripted...

Men du siger du får 23.7 i 1600x1200, 8x AA på ultra, men deres test er
altså i 1024x768, 4xA og 8xAF, så et eller andet stemmer ikke... du er
sikker på at din skærm ikke smider dig over i en lavere opløsning, når du
starter spillet, end du tror?! Min smider mig over i 800x600 hvis jeg vælger
noget højere end min skærms "native" på 1280x1024...

> [...]
>
> HVORFOR jeg kan køre det i den opløsning OG i ultra må tilskrives den nye
> directX, jeg har flere spil hvor jeg har fået bedre FPS efter den nye

Jeg har også installeret 9c, men det har givet absolut intet i framerate..
så jeg tror ikke det er det! Jeg tror det er dig der tror du kører
1600x1200, men det gør du ikke

> Sitter stadig fast, hvor langt er i kommet?

Et eller andet sted hvor man bliver kørt rundt med en lift - i
communications...

> Silver.

Lars B

Fra : Silver

Dato : 09-08-04 19:01

> Men du siger du får 23.7 i 1600x1200, 8x AA på ultra, men deres test er
> altså i 1024x768, 4xA og 8xAF, så et eller andet stemmer ikke...

Korrekt, der VAR noget som ikke stemte, jeg kører IKKE i 8x AA som jeg
troede men i 4x AA var lige inde i advanced options og nederst for at
kontrollere, og den demo blev optaget i 1280x1024 ikke 1600x1200, havde
glemt jeg havde gået tilbage til den opløsning som jeg fortalte før.

Min smider mig over i 800x600 hvis jeg vælger
> noget højere end min skærms "native" på 1280x1024...

Ok det problem har jeg overhovedet ikke, jeg kunne tydelig se forskel fra
opløsningerne da jeg forsøgte mig frem, det tyder da på at du har et eller
andet konfigurationsproblem?.

> Jeg har også installeret 9c, men det har givet absolut intet i framerate..
> så jeg tror ikke det er det! Jeg tror det er dig der tror du kører
> 1600x1200, men det gør du ikke

Jeg kørte det som jeg lige har sagt, og kunne sagtens se forskellen så jo,
det VAR i 1600x1200, har som eksperiment gået igennem alle opløsninger for
netop at se om den ville springe nogen af dem over og kunne køre i 800x600
1024x768 1280x1024 og tadaaa 1600x1200 med synlig forskel hver gang..

> Et eller andet sted hvor man bliver kørt rundt med en lift - i
> communications...

Hehe ok....så bare glem det.

Silver.

Fra : TS

Dato : 09-08-04 13:25

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message

> det
>
> Spiller nu spillet i 1600x1200 og utra detail med AA i 8 og der er NADA
> hakken :D, det spil er sgu for godt!

hehe det er da det mest latterlige jeg senest har læst - jeg har også et
9700p og jeg kan fortælle at det vil HAKKE i selv 800x600 med medium
settings når der sker noget action eller når man er nået de senere baner.
9700 er et medium end kort og bliver vel snart et low end kort så det er i
orden man ikke kan køre med alle detaljer med det kort imo - en anden gang
skulle du teste din fps og skrive den sammen med dit andet vrøvl så folk kan
vurdere om de 10 fps er hakken...

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 17:13

"TS" <sp@m.dk> skrev i en meddelelse news:cf7qe4$ta6$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> skulle du teste din fps og skrive den sammen med dit andet vrøvl så folk

Jeg venter også stadig på at Silver lige poster et resultat af en timedemo!

Lige meget hvad jeg gør, kan jeg ikke få min over 16 FPS i 1280x1024, med 8x
AA og 8 X AF i ultra setting...

Jeg skal ned i 4xAA for at det er fuldstændig flydende, med omkring 40
FPS...

Lars B

Fra : Erik

Dato : 07-08-04 08:09

Silver wrote:

> gamer det med et 9700 pro kort i 1280x1024 med detaljer i max og ingen
> hakken.

Lige et tip.
Doom 3 var hos mig sat til 8x AF som default.
Det kan ses i DoomConfig.cfg:
seta image_anisotropy "8"
Sat til 0 på et 9800XT gav ca. 4fps ekstra i timedemo1.

--
Erik

Fra : Don

Dato : 06-08-04 10:38

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med tålmodighed?
>
> mvh
> Kim (der sidder med 1.1 Ghz og er lidt betænkelig ved at købe det)

Jeg får følgende framerates med en PIII 1,13-S og et GForce 4 ti 4200 :
27,3 ved 800x600 og low quality
27,1 ved 800x600 og medium quality
24,2 ved 1024x768 og low quality
23,5 ved 1024x768 og medium quality

Det er jo ikke imponerende tal, men det er spilbart hvis jeg holder mig til
800x600.

Don

Fra : Nikolaj Rasmussen

Dato : 06-08-04 14:24

> Jeg får følgende framerates med en PIII 1,13-S og et GForce 4 ti 4200 :
> 27,3 ved 800x600 og low quality
> 27,1 ved 800x600 og medium quality
> 24,2 ved 1024x768 og low quality
> 23,5 ved 1024x768 og medium quality

Ja, og det er vel uden fjender og andet fancy på skærmen samtidig.
Hvordan ser det ud med action?

Har selv P4-2.4/512MB/X800XT, men alligevel kan den godt snige sig ned på 25
fps
hvis der rigtigt er fest på drengen.

Fra : Gerner

Dato : 06-08-04 10:47

On Fri, 6 Aug 2004 08:43:04 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Er der nogen, der er stødt på en anmeldelse af Doom 3 eller må man væbne sig
>med tålmodighed?
>
>mvh
>Kim (der sidder med 1.1 Ghz og er lidt betænkelig ved at købe det)

Hvad med at flytte emnet til den rigtige gruppe ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Nikolaj Rasmussen

Dato : 06-08-04 14:26

> Hvad med at flytte emnet til den rigtige gruppe ?

Du er da evig news-troll, be gone. Nu har jeg set dig i
flere år, og 99,9% af hvad du fyrer af, er jo til at dø af grin over.
Du må kede dig ekstremt meget.

N.R.

Fra : Mads

Dato : 06-08-04 14:52

On Fri, 6 Aug 2004 15:26:16 +0200, "Nikolaj Rasmussen"
<this@isnot.myemail> wrote:

>Du er da evig news-troll, be gone. Nu har jeg set dig i
>flere år, og 99,9% af hvad du fyrer af, er jo til at dø af grin over.
>Du må kede dig ekstremt meget.

Den kære Gverner har jo ikke andet liv end når han
leget politimand her i grupperne. Hans eneste store
fornøjelse er at slå hårdt ned på enhver fejlpostning.

mvh Mads

Fra : Gerner

Dato : 06-08-04 15:18

wrote in dk.spil.computer:

>Du er da evig news-troll, be gone. Nu har jeg set dig i
>flere år, og 99,9% af hvad du fyrer af, er jo til at dø af grin over.
>Du må kede dig ekstremt meget.

Tag nu for helvede og flyt tråden til FPS gruppen hvor emnet hører til.
Og dit lort kan du stoppe skråt op i røven igen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 15:46

On Fri, 06 Aug 2004 16:18:20 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

>Tag nu for helvede og flyt tråden til FPS gruppen hvor emnet hører til.
>Og dit lort kan du stoppe skråt op i røven igen.

Men han har jo ret. Du har og vil altid være en troll, kære Gverner.

Fra : Kim2000

Dato : 06-08-04 15:20

> Hvad med at flytte emnet til den rigtige gruppe ?

Du mener ikke Doom 3 er et computerspil???

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-08-04 15:35

Kim2000 wrote:

> Du mener ikke Doom 3 er et computerspil???

Selvfølgelig er det det, men Gerner som elsker at have ret (og hvem gør
ikke det) læner sig op ad den regel der siger at hvs der findes en mere
relevant undergruppe, så hører indlæggene til der. Så det er 100%
retfærdig harme.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Morten Clausen

Dato : 06-08-04 15:44

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke det) læner sig op ad den regel der siger at hvs der findes en mere
> relevant undergruppe, så hører indlæggene til der. Så det er 100%

Ja det er sgu' fair nok hvis nogle kan lede os på ret vej, når der nu er en
fps-gruppe. Men der er tilgængeld også pænt mange undergrupper af
undergrupper, man kunne frygte ikke var så befolkede som hovedgrupperne.

Mvh Morten

Fra : PerX ...

Dato : 09-08-04 02:46

In article <411393f0$0$208$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, kim2000
@mail.dk says...

> Du mener ikke Doom 3 er et computerspil???

Nej, det er et ondt mareridt! *g*

Fra : Gerner

Dato : 09-08-04 10:20

On Mon, 9 Aug 2004 03:46:09 +0200, PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com>
wrote in dk.spil.computer:

>In article <411393f0$0$208$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, kim2000
>@mail.dk says...

>Nej, det er et ondt mareridt! *g*

Ja, du er sgu en sart sjæl.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 17:07

"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> On Mon, 9 Aug 2004 03:46:09 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com>

> Ja, du er sgu en sart sjæl.

Faktisk er Doom3 ret skræmmende! Hvis jeg havde mindre børn (under 14 i
hvert tilfælde) ville jeg ikke lade dem spille det inden de skulle i seng!

> --
> Gerner

Lars B

Fra : Gerner

Dato : 09-08-04 18:01

On Mon, 9 Aug 2004 18:06:59 +0200, "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>hvert tilfælde) ville jeg ikke lade dem spille det inden de skulle i seng!

Ah, så kender vi pers alder.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 09-08-04 18:39

> Ah, så kender vi pers alder.

Du er OT. I denne gruppe diskuteres der spil.

/Kenneth Iversen

Fra : Gerner

Dato : 09-08-04 20:11

On Mon, 9 Aug 2004 19:38:31 +0200, "Kenneth Iversen"
<kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse
>
>Du er OT. I denne gruppe diskuteres der spil.

Du tager som sædvanligt fejl, her debatteres et FPS.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 09-08-04 21:03

> Du tager som sædvanligt fejl, her debatteres et FPS.

Hvad har din forrige kommentar med spil at gøre, overhovedet?
Det er da utroligt som du er den første her i gruppen til at
råbe OT og så samtidigt selv lave så mange postninger der
intet har med denne gruppe at gøre.

Du er virkelig et godt eksempel for de andre som poster OT
i denne gruppe, Gerner.

XFUT dk.admin.netikette

/Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 18:47

"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> On Mon, 9 Aug 2004 18:06:59 +0200, "Lars B. Jensen"
<lars[snabela]zulfo[dot]dk>

> Ah, så kender vi pers alder.

Hvis det er min du hentyder til, så er du ret galt på den... og drop så det
personlige fis, en gang for alle: lær at quote, ellers må din udbyder vise
dig hvor i dine abonnementsbetingelser du kan se hvordan du skal gebærde dig
på usenet!

Lars B

Fra : Gerner

Dato : 09-08-04 20:18

On Mon, 9 Aug 2004 19:47:16 +0200, "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse
><lars[snabela]zulfo[dot]dk>

>seng!

>Hvis det er min du hentyder til, så er du ret galt på den... og drop så det

Af een der kalder sig lars, synes jeg det er mystisk du ikke kan kende forskel
på dit og andres navne.

>personlige fis, en gang for alle: lær at quote, ellers må din udbyder vise
>dig hvor i dine abonnementsbetingelser du kan se hvordan du skal gebærde dig
>på usenet!

Har du stor erfaring med den slags ? Når du har fået ALLE til at qoute
ordentligt, så kom igen, ellers skrub ad helvede til.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 22:17

> [...]
<lars[snabela]zulfo[dot]dk>

> Af een der kalder sig lars, synes jeg det er mystisk du ikke kan kende

Jeg erkender blankt at jeg overså at der stod Per, måske mest fordi du skrev
det med småt - men min fejl!

> Har du stor erfaring med den slags ? Når du har fået ALLE til at qoute
> ordentligt, så kom igen, ellers skrub ad helvede til.

Ja, jeg har ret stor erfaring med abuse... bl.a....

Og når du har fået alle til at være on topic, og ikke skrive om FPS i denne
gruppe, så kom igen, ind til da, så pis selv af helvede til!

Du quoter stadig af lort, og jeg gider ikke læse mere af dit bøvl! Du mener
det sikkert i bedste mening, når du beder folk holde sig on topic, men når
du selv har så store problemer med at overholde ganske almindelig netikette,
bliver din mening og dine gode intentioner fuldstændig ligegyldige, og da
jeg måske i min tid på usenet har set 2-4 gode indlæg fra dig, ryger du i
mit filter - men hey, sådan er livet !

> --
> Gerner

Lars B

Fra : Gerner

Dato : 10-08-04 10:20

On Mon, 9 Aug 2004 23:16:52 +0200, "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>jeg måske i min tid på usenet har set 2-4 gode indlæg fra dig, ryger du i

Og fjolset har ingen anelse om hvor glad det gør mig. Hurra for killfilter.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : preben nielsen

Dato : 06-08-04 16:59

> On Fri, 6 Aug 2004 08:43:04 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk>
wrote in
> dk.spil.computer:

> Hvad med at flytte emnet til den rigtige gruppe ?

Gerner........ Den evige sorte sky på en ellers solfyldt dag :(

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Gerner

Dato : 06-08-04 17:08

On Fri, 6 Aug 2004 17:58:34 +0200, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>man væbne sig

>det)

>Gerner........ Den evige sorte sky på en ellers solfyldt dag :(

Hvilket betyder at du er lige så snotdum som du altid har været.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : preben nielsen

Dato : 06-08-04 17:36

> Hvilket betyder at du er lige så snotdum som du altid har været.

Tak, Gerner, men jeg nægter at udkæmpe en intellektuel dyst med en
ubevæbnet......

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Lars Laursen

Dato : 06-08-04 21:44

> Tak, Gerner, men jeg nægter at udkæmpe en intellektuel dyst med en
> ubevæbnet......

Haha, det var en af de bedre :)

--
Lars

Fra : Silver

Dato : 07-08-04 01:18

> Tak, Gerner, men jeg nægter at udkæmpe en intellektuel dyst med en
> ubevæbnet......

And the winner is......PREBEN! :D, den skal lige gemmes den der
kommentar....den var cool.

Silver.

Fra : Gerner

Dato : 07-08-04 11:33

On Fri, 6 Aug 2004 18:36:17 +0200, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse

>Tak, Gerner, men jeg nægter at udkæmpe en intellektuel dyst med en
>ubevæbnet......

Jamen så skaf dig lidt intelligens.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Lars Laursen

Dato : 07-08-04 13:57

> Jamen så skaf dig lidt intelligens.

Svaaaaaaaaaagt svar på en så fed bemærkning :)

--
Lars

Fra : Gerner

Dato : 07-08-04 18:22

On Sat, 7 Aug 2004 14:57:29 +0200, "Lars Laursen" <lala@lala.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Svaaaaaaaaaagt svar på en så fed bemærkning :)

Pas på, dit ego skinner igennem.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 14:37

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Tak, Gerner, men jeg nægter at udkæmpe en intellektuel dyst med en
> ubevæbnet......

Må jeg bruge den i min tag-line?

> --
> /\ preben nielsen
> \/\ prel@post.tele.dk

Lars B

Fra : Gerner

Dato : 07-08-04 18:23

On Sat, 7 Aug 2004 15:36:44 +0200, "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum]
dk> wrote in dk.spil.computer:

>"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Må jeg bruge den i min tag-line?

Aber, aber efter.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-04 21:05

> On Sat, 7 Aug 2004 15:36:44 +0200, "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo
[punktum]

> Aber, aber efter.

Drop det Gerner - du støjer mere end de der skriver om FPS i den forkerte
gruppe, og hvis du bliver ved, må din udbyder prøve at fortælle dig hvordan
du retmæssigt bør forholde dig i nyhedsgrupperne, og hvordan man quoter, det
kunne du godt have brug for at lære.... (se
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html )

Fut: dk.admin.netikette

Lars B

Fra : Kasper Aae

Dato : 06-08-04 12:24

On Fri, 6 Aug 2004 08:43:04 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

>Er der nogen, der er stødt på en anmeldelse af Doom 3 eller må man væbne sig
>med tålmodighed?

Den her er ganske udmærket:

http://www.firingsquad.com/games/doom_3_review/

--
Kasper Aae

Fra : Gerner

Dato : 06-08-04 15:20

On Fri, 06 Aug 2004 13:23:41 +0200, Kasper Aae<nospam@thanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Den her er ganske udmærket:
>
>http://www.firingsquad.com/games/doom_3_review/

FLYT TRÅDEN TIL FPS GRUPPEN, for satan.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : RB

Dato : 06-08-04 15:42

> FLYT TRÅDEN TIL FPS GRUPPEN, for satan.

Snak pænt til folk tak. Det er sådan nogle som dig der laver lam i
nyhedsgrupperne.

Og nej der kommer ikke flere kommentar fra mig.

René B.

---

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 16:59

> On Fri, 06 Aug 2004 13:23:41 +0200, Kasper Aae<nospam@thanks.com> wrote in
> dk.spil.computer:

> FLYT TRÅDEN TIL FPS GRUPPEN, for satan.

En enkelt henstilling burde være nok - med flere larmer du bare lige så
meget selv!

> --
> Gerner

Lars B

Fra : Gerner

Dato : 06-08-04 17:14

On Fri, 6 Aug 2004 17:58:30 +0200, "Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk>
wrote in dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse

>sig

>En enkelt henstilling burde være nok - med flere larmer du bare lige så
>meget selv!

Jeg larmer indtil fjolserne flytter emnet til den rigtige gruppe, så deeeeeeeeet

Hvis de ikke gør det nu, så tænk på alle de tråde om emnet jeg kan larme i.
Nu er fjolserne advaret. Det er sgu nok dampbørn alle sammen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mads

Dato : 06-08-04 17:33

On Fri, 06 Aug 2004 18:13:36 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

>Jeg larmer indtil fjolserne flytter emnet til den rigtige gruppe, så deeeeeeeeet

Så Gverner, når det skal være med den tone på, så gider vi slet ikke
gøre som du siger.

Med høflighed kommer man nu længst. Har din mor ikke lært dig det ?

>Hvis de ikke gør det nu, så tænk på alle de tråde om emnet jeg kan larme i.

Gør du nogensinde andet end larme ?

Fra : Gerner

Dato : 07-08-04 11:35

On Fri, 06 Aug 2004 18:32:50 +0200, Mads <Madsen@nospam.nothanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Så Gverner, når det skal være med den tone på, så gider vi slet ikke
>gøre som du siger.
>
>Med høflighed kommer man nu længst. Har din mor ikke lært dig det ?

>Gør du nogensinde andet end larme ?

Laver du andet end OT indlæg ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : preben nielsen

Dato : 06-08-04 17:38

> [...]
kan larme i.
> Nu er fjolserne advaret. Det er sgu nok dampbørn alle sammen.

Det er sgu så dum en argumentation at den fortjener
gentagelse.....

Fra : Silver

Dato : 07-08-04 01:14

> [...]
> gruppe, så deeeeeeeeet

> kan larme i.
>
> Det er sgu så dum en argumentation at den fortjener

Lol tænkte nok det var Gerner som endnu engang leger netpanser. Thank god
for killfile :D

Silver.

Fra : Gerner

Dato : 07-08-04 11:38

On Sat, 7 Aug 2004 02:14:24 +0200, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Lol tænkte nok det var Gerner som endnu engang leger netpanser. Thank god
>for killfile :D
>
>Silver.

Hvis du slikker preben lidt mere i røven får du den brune tunge du har ønsket
dig.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Gerner

Dato : 07-08-04 11:37

On Fri, 6 Aug 2004 18:37:34 +0200, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse

>gruppe, så deeeeeeeeet

>kan larme i.
>
>Det er sgu så dum en argumentation at den fortjener
>gentagelse.....

>gruppe, så deeeeeeeeet

>kan larme i.

>gruppe, så deeeeeeeeet

>kan larme i.

Du er ude af stand til at producere originaliteter.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kasper Aae

Dato : 06-08-04 18:40

On Fri, 06 Aug 2004 16:19:38 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

>FLYT TRÅDEN TIL FPS GRUPPEN, for satan.

Ja, lige så snart du begynder at flytte dit brokkeri til
netikette-gruppen.

--
Kasper Aae

Fra : Gerner

Dato : 07-08-04 11:44

On Fri, 06 Aug 2004 19:39:52 +0200, Kasper Aae<nospam@thanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Ja, lige så snart du begynder at flytte dit brokkeri til
>netikette-gruppen.

Debat om et FPS hører altså til i denne gruppe ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kim2000

Dato : 07-08-04 18:17

> Debat om et FPS hører altså til i denne gruppe ?

Du er godt klar over at det har taget dig 10 indlæg at sige det, ikke?

Fra : Gerner

Dato : 07-08-04 22:03

On Sat, 7 Aug 2004 19:17:10 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Du er godt klar over at det har taget dig 10 indlæg at sige det, ikke?

Du er bagud.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kasper Aae

Dato : 07-08-04 23:16

On Sat, 07 Aug 2004 12:44:15 +0200, Gerner <nospamadres@postkasse.org>
wrote:

>Debat om et FPS hører altså til i denne gruppe ?

Lige så meget som debat om netikette hører til i denne gruppe.

--
Kasper Aae

Fra : Gerner

Dato : 08-08-04 10:05

On Sun, 08 Aug 2004 00:15:37 +0200, Kasper Aae<nospam@thanks.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Lige så meget som debat om netikette hører til i denne gruppe.

Tør du ikke skrive nej, tøsedreng.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kim2000

Dato : 06-08-04 15:20

:

> http://www.firingsquad.com/games/doom_3_review/
>
> --

Okay, det lyder lidt som jeg forventede, altså bedre grafik, bedre lyd og
masser af spænding.

mvh
Kim

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-08-04 10:12

Du kan også læse lidt om hvordan de nyeste grafikkort klarer sig:

http://firingsquad.com/hardware/doom3_perf/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-08-04 15:32

Kim2000 wrote:

> Er der nogen, der er stødt på en anmeldelse af Doom 3 eller må man
> væbne sig med tålmodighed?

Prøv i dk.spil.computer.first-person-shooter

Jesper G. Poulsen

Fra : Pain

Dato : 06-08-04 23:45

> Prøv i dk.spil.computer.first-person-shooter
>

> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen

Prøv nu og drop det PIS med at de skal smutte over i en anden gruppe. Vi er
her for at hjælpe og det lader til at han har fået sit svar. NEJ Gerner jeg
gider ikke hører dine latterlige kommentarer. Til sidst vil jeg lige sige
Kim at du skal nok have en lidt større maskine og at spillet er MEGA godt.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 07-08-04 10:29

"Pain" <hader@spam.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev i en
meddelelse

> Prøv nu og drop det PIS med at de skal smutte over i en anden gruppe.

Hvorfor dog det? Det er der disse spil diskuteres? Det er altså dér der
er større sandsynlighed for at få hjælp, og det er dér, folk der gerne vil
diskutere disse spil kigger for at se om der er noget interessant at snakke
om. Hvorfor frarøve dem deres traffik? Gruppen er oprettet af en årsag.

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-08-04 21:52

Pain wrote:

> Prøv nu og drop det PIS med at de skal smutte over i en anden gruppe.

Hvorfor det?

> Vi er her for at hjælpe og det lader til at han har fået sit svar.

Ja - jeg hjælper gerne... _I den rigtige gruppe..._

FUT er sat til netiketten

Jesper G. Poulsen