Rollercoaster Tycoon
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-08-04 23:09

Greetings!

Hvor gemmer RCT informationer om gennemførte scenarier?

Jesper G. Poulsen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 04-08-04 03:35

> Greetings!
>
> Hvor gemmer RCT informationer om gennemførte scenarier?

Nu har jeg ikke det spil, men jeg ved at en del spil gemmer savegames og
lignende under dokument-mappen.

Mvh

Emil

Fra : Brian Lund

Dato : 04-08-04 03:45

> Greetings!
>
> Hvor gemmer RCT informationer om gennemførte scenarier?

Éteren gemmer vist info i registreringsdatabasen :(
To'eren må gemme det i en fil i spilmappen, for den husker det når jeg
kopierer spilmappen ind igen efter ominstallation af OS...

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-08-04 08:12

Brian Lund wrote:

> Éteren gemmer vist info i registreringsdatabasen :(

Det er jeg også bange for.

> To'eren må gemme det i en fil i spilmappen, for den husker det når jeg
> kopierer spilmappen ind igen efter ominstallation af OS...

Ja, det er en dejlig ting.

Gad vide om 3'eren også kommer til dette

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 04-08-04 17:32

> Ja, det er en dejlig ting.
>
> Gad vide om 3'eren også kommer til dette

Ja jeg glæder mig til det kommer, bliver spændene at se om de kan holde
gameplayet på samme måde når nu de går over til en 3D motor!

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-08-04 17:58

Brian Lund wrote:

> Ja jeg glæder mig til det kommer, bliver spændene at se om de kan
> holde gameplayet på samme måde når nu de går over til en 3D motor!

Jeg er i første omgang nervøs for systemkravene... Gad vide om deres
"Recommended" holder?

Jesper G. Poulsen

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 05-08-04 08:38

On Wed, 4 Aug 2004 04:44:33 +0200, "Brian Lund"
<geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote:

>Éteren gemmer vist info i registreringsdatabasen :(

Endnu en der lærte det på den hårde måde? En måde at klare problemet
på er at gemme et savegame for hver park lige før tiden for det
scenario løber ud. Når du så har geninstalleret dit OS kan du lige
spille de sidste sekunder af de savegames igen og dermed bliver de
baner unlocked igen som var det før du geninstallerede. Det kræver
selvfølgelig lidt forudsynethed, men en anden fordel er at du altid
kan vende tilbage og se hvordan dine tidligere parker så ud.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-08-04 12:42

Jannick Depoilly wrote:

> Endnu en der lærte det på den hårde måde? En måde at klare problemet
> på er at gemme et savegame for hver park lige før tiden for det
> scenario løber ud. Når du så har geninstalleret dit OS kan du lige

Jeg gemmer kun én gang og det er når jeg har vundet.

Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Lund

Dato : 05-08-04 13:45

> [...]
> selvfølgelig lidt forudsynethed, men en anden fordel er at du altid
> kan vende tilbage og se hvordan dine tidligere parker så ud.

Ja, det plejede jeg også at gøre, men nu har jeg fået to'eren ;)
Jeg plejer normalt også først at gemme når jeg har gennemført en park, men
nogen af parkene i to'eren tager temmeligt længe at gennemføre...

Brian