World of Warcraft krydret med MC Hammer :~
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-04 19:45

MC Hammer: You Can't Touch This (21 Mb)
<http://ftp.estpak.ee/pub/cool.hot.ee/videos/WoW/juniorx3_dancevideo2.avi>

Tvivlsomt om vedkommende har fået lov til at bruge MC Hammers nummer,
men filmen er nu ganske underholdende alligevel. :)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's just the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Brian Lund

Dato : 02-08-04 22:22

> [...]
>
> Tvivlsomt om vedkommende har fået lov til at bruge MC Hammers nummer,
> men filmen er nu ganske underholdende alligevel. :)

Det er faktisk Blizzard selv der har lavet den, så mon ikke?

Den er iøvrigt ikke helt ny længere den video ;)

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-04 23:23

On Mon, 2 Aug 2004 23:21:31 +0200, "Brian Lund"
<geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote:

>Det er faktisk Blizzard selv der har lavet den, så mon ikke?
>Den er iøvrigt ikke helt ny længere den video ;)

Er du sikker på, at du ikke forveksler den med en anden film? Filmen
er kun knap en uge gammel, og har da på ingen måde noget med Blizzard
at gøre - udover at den viser et Blizzard spil?

Ham "juniorx"-fyren har også lavet en del andre film, hvor nogle er
mere interessante end andre...
<http://worldofwarcraft.4players.de:1038/juniorx3videos.php>

Mvh, Claus

Fra : Brian Lund

Dato : 03-08-04 20:43

> Er du sikker på, at du ikke forveksler den med en anden film? Filmen
> er kun knap en uge gammel, og har da på ingen måde noget med Blizzard
> at gøre - udover at den viser et Blizzard spil?

Det er muligt jeg tager fejl, jeg skrev indlægget efter at have set 30
sekunder ;)
Men min mediaplayer siger dog "Copyright: blizzard entertainment"...

Brian

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 07-08-04 11:41

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tvivlsomt om vedkommende har fået lov til at bruge MC Hammers nummer,
> men filmen er nu ganske underholdende alligevel. :)

Den er ganske sød, ja :)
Se så lige denne her Star Wars Galaxies musik-video, på 22Mb :)
http://vnfiles.ign.com/starwars/movies/ws_ice_man.wmv

Den er for grineren!

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 07-08-04 11:56

"Thomas Hejl Pilgaard" <lazyjones@tdcspace.dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den er ganske sød, ja :)
> Se så lige denne her Star Wars Galaxies musik-video, på 22Mb :)

Hvis andre ligger inde med links til lignende sjove hjemmelavede
videoer, har jeg startet en tråd hvor jeg netop håber at folk
vil smide nogle links, så tril lige dit mouse-wheel deropad :)