Fallout
Fra : G.B.

Dato : 02-08-04 01:15

Jeg har lige været på kræmmermarked (Kaninen på Amager), hvor jeg fandt
Fallout (1'eren) i original pap-æske med DANSK manual til (elendigt
oversat, ganske vist - "Vault Dweller" er oversat til "Kælderbeboer" og så
fremdeles...) til 20 kroner... Den blev købt, selv om jeg har spillet i
DVD-box i forvejen. Man er vel samler - og tyve kroner - hehe...

Spillet ligger på CD, og ikke på 1"44-disketter, som vistnok var det format
det udkom på i første omgang.

Nogen der har et bud på hvornår denne udgave kan være fra?

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Frost

Dato : 02-08-04 03:03

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message

> [...]
>
> Nogen der har et bud på hvornår denne udgave kan være fra?
>
> --
> The individual is the smallest minority.

Jeg kan så sige at min originale Fallout (også med tumpet oversat manual på
dansk ) også kom på CD. Der er vidst noget om at den europæiske version
er lidt censureret mht. børn, stoffer og lidt af den slags. Eller var det
kun i Fallout 2?

Fra : Simon Nejmann

Dato : 02-08-04 12:50

On Mon, 2 Aug 2004 04:03:17 +0200, "Frost"
<dsl13738@vip.cybercityNOSPAM.dk> wrote:

>Der er vidst noget om at den europæiske version
>er lidt censureret mht. børn, stoffer og lidt af den slags. Eller var det
>kun i Fallout 2?

Der er vist ingen censur af stoffer i nogen af dem, men børnene blev
klippet ud af dem begge. Og når jeg siger klippet, så mener jeg hårdt
og brutalt klippet - (mindst?) to quests døde i toeren pga. censuren.

Ps. I hvert fald til toeren findes en fan-patch der bringer børnene
tilbage.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : G.B.

Dato : 02-08-04 14:52

Simon Nejmann <snejmann@worldonline.REMOVETHIS.dk> skrev i meddelelsen

> Ps. I hvert fald til toeren findes en fan-patch der bringer børnene
> tilbage.

Den ligger bl.a. på min side: http://www.phyton.dk/games.htm, hvis nogen
skulle være interesseret.

Fra : malfoy_96