Problem med BF1942
Fra : JN

Dato : 01-08-04 12:30

Jeg har købt spillet til min søn, men den kan ikke logge på gameserver, port
14567 er åben.

Nogen der har en ide hvad det kan være?

VH JN

Fra : Morten Clausen

Dato : 01-08-04 15:36

"JN" <remmy.tele2adsl@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt spillet til min søn, men den kan ikke logge på gameserver,
> [...]

Det kan være en Firewall, software eller hardwaremæssig (feks. router), der
lukker for forbindelsen. Prøv at slå firewall fra hvis du har en. Har du
hentet og installeret bf1942 patch. v. 1,6? Det er en slags fejlrettelse af
spillet.

Mvh Morten

Fra : JN

Dato : 03-08-04 09:25