Problemmer med opstart Need for speed unde~
Fra : AKSEL THØRHOLM

Dato : 31-07-04 14:50

Hej NG

Min søn har brugt sine lommepenge på et PC spil der hedder Need For Speed
Underground.

Vi har nu installeret det på flere computer og det gør det samme. Efter
installationen og på forsøg på opstart kommer baggrunds billede så bliver
skærmen sort i 2-3 sek. og den går ud på skrivebordet.

Er der nogen der har en forklaring evt. en løsning?

Vi har forsøgt på XP pro, Win 98 samme udslag.

Med venlig hilsen
Aksel Thørholm

Fra : Vega

Dato : 31-07-04 14:59

"AKSEL THØRHOLM" <kom@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har en forklaring evt. en løsning?
>
> Vi har forsøgt på XP pro, Win 98 samme udslag.

Du skal hente en opdatering til det, ELLER gå i kontrolpanel og skifte
sprogindstillinger til engelsk (australsk).

Mvh. Vega.

Fra : AKSEL THØRHOLM

Dato : 01-08-04 11:27

Tak Vega for din hurtige svar jeg vil prøve det snart om det virker

MVH Aksel

Fra : Jens Ole Henriksen

Dato : 29-09-04 19:31

Kære VEGA, mange tak for hjælpen, det havde jeg godt bikset med længe og
troede det var grafik kortet det var galt med

Jens Ole Henriksen

Fra : Larsen

Dato : 31-07-04 15:05

> [...]
>
> Er der nogen der har en forklaring evt. en løsning?
>
> Vi har forsøgt på XP pro, Win 98 samme udslag.

Hej Aksel & junior,

Egentlige har jeg ingen forklaringer - der gives jo heller ikke mange
oplysninger om jeres hardware og driver versioner......

Sørg i alle tilfælde for, at directx er i seneste version, diverse driveres
er opdateret (typisk grafik- og lydkort).

Løser dette ikke problemet så prøv at komme med lidt flere oplysninger om
hardware.

Held og lykke......(udemærket spil iøvrigt)

Larsen

Fra : Casper Bang

Dato : 31-07-04 15:41

> Egentlige har jeg ingen forklaringer - der gives jo heller ikke mange
> oplysninger om jeres hardware og driver versioner......

Opdatering af spillet vil løse problemet :)

Fra : Kasper Aae

Dato : 03-08-04 14:53

On Sat, 31 Jul 2004 15:50:09 +0200, "AKSEL THØRHOLM" <kom@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>skærmen sort i 2-3 sek. og den går ud på skrivebordet.
>
>Er der nogen der har en forklaring evt. en løsning?

Prøv at hente en opdatering/patch her:

http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/patch.jsp

--
Kasper Aae