Far Cry Boat Hjælp!!
Fra : Sir noob

Dato : 29-07-04 10:03

Hejsa alle sammmen

Jeg er nået til boat i far cry og her kan jeg ikke kommer vidre, jeg har
skudt alle på båden og jeg har fundet sprænstof og har fuld liv og armor og
granater.

Men efter jeg har sprængt båden i stykker og står oppe i for enden at båden
så kommer den skide helikopter men corw i og jeg kan ikke skyde den ned, har
ramt den med 10 granater og syndes at jeg har prøvet det medste.

Er der nogle det har en ide til hvad man skal gøre for at få ham skudt ned
så man kan komme vidre.

Mvh
Sir.nOOb

Fra : Moebious

Dato : 29-07-04 11:19

Det er bare at blive ved med at ramme... det ta'r noget tid, men sørg for at
gemme dig godt bag den forliste kutter, så skal det nok komme..

/Moe

Fra : Peter T.

Dato : 29-07-04 12:05

Sir noob leverede følgende historie fra de varme lande:

> Er der nogle det har en ide til hvad man skal gøre for at få ham skudt
> ned så man kan komme vidre.

Smid bomben, spring i baljen og svøm ind til stranden. Du mister
sandsynligvis noget armor når bomben eksploderer. Gem dig i en busk og lad
være med at bruge din rocket launcher! Hvis du gør det, lokaliserer han
dig og du er med garanti en død kanin. Brug hellere din maskinpistol og
med 100-200 skud på fronten(!) af helikopteren plejer at være nok til at få
den væk.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.