Børnespil: Byg&Kør
Fra : Lennart Hansen

Dato : 20-07-04 10:50

Hej

Vi har i tidernes morgen købt spillet Grav&Kør. (Tonka - Hasbro Interactive)
Fungerer sammen med udstyr der påsættes tastaturet.
Har så hørt et rygte om at til samme udstyr blev der lavet et spil: Byg&Kør
Desværre virker producentens hjemmeside ikke mere.
Er der nogen der kender til det spil ?

Mvh, L. Hansen

Fra : [NH]7H

Dato : 20-07-04 13:46

Hej

Skulle du få svar, eller på anden måde finde Byg&Kør, så vil jeg meget
gerne høre fra dig. Min søn har snart sønderkørt Grav og Kør, og trænger til
nye udfordringer.

Hygge

Bo

Fra : [NH]7H

Dato : 20-07-04 13:52

Har fundet dem på følgende sider, men desværre på engelsk.

http://www.atari.com/atarikids/games/view_title.asp

Bo