Pro Evolution Soccer 3 problem
Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 12-07-04 22:42

Jeg kan ikke få mit Competition-pro joystick til at virke til dette spil,
spillet kan kun se keyboardet.

Det er sat op til 2-axis, 2-button joystick, det sidder på indgangen på
lydkortet.

Det er muligvis det der er problemet da jer tror man skal have et der sidder
i usb porten.

Hvis man kan have et nyt med flere knapper, hvad skal man så vælge.

Håber nogen kan hjælpe.

mvh Kim.

ps: spillet er umuligt at styre med tastaturet syntes jeg.

Fra : Henrik

Dato : 13-07-04 08:56

du kan købe et logitech der minder om playstation joystick
mvh
Henrik

Fra : Kim Michael Larsen

Dato : 13-07-04 16:38

> du kan købe et logitech der minder om playstation joystick

Det har jeg så købt.

TFH.

mvh Kim.