Så er doom 3 og half-life 2 omsider på tra~
Fra : Peter T.

Dato : 12-07-04 01:47

http://home19.inet.tele.dk/jodle/doom3.jpg

http://home19.inet.tele.dk/jodle/hl2.jpg

Glæd jer! :)

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-07-04 09:07
Fra : Peter T.

Dato : 12-07-04 09:16

Jacob Skaaning leverede følgende historie fra de varme lande:

> Hah, nice try.

Takker. Det er forøvrigt smukt arbejde. :)

Fra : Peter Pan

Dato : 14-07-04 21:28

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

> Hah, nice try.

Den er sku god nok...check selv ID Software's hjemmeside:
http://www.idsoftware.com/

Release date ifølge ID Software: "at 12:01 AM on August 3rd"

Half-Life delen har jeg ikke lige kunne finde nogen andre snakke om...nogen
der har nogle links?

Mvh
Anders

Fra : René Lønstrup

Dato : 14-07-04 22:46

Peter Pan <.@anders.dk> wrote:
> Half-Life delen har jeg ikke lige kunne finde nogen andre snakke
> om...nogen der har nogle links?

http://www.planethalflife.com skriver at de forventer at have en release
candidate klar til udgiveren i august, forhåbentligt med udgivelse i
efteråret til følge:

----
I contacted VALVe, and Doug Lombardi emailed me back:
"We are planning to deliver a release candidate to Vivendi in August and
we're hoping to see the product on store shelves this fall but we do not
have a confirmed ship date at this time."
----

Så håber jeg bare at mit X800 Pro når at dukke op inden (har nu været
bestilt - og udsat - i halvandet måned, så jeg forventer det egentligt ikke
mere...)

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-07-04 11:25

René Lønstrup wrote:
> Så håber jeg bare at mit X800 Pro når at dukke op inden (har nu
> været bestilt - og udsat - i halvandet måned, så jeg forventer det
> egentligt ikke mere...)

Jeg er begyndt at spare nogle klinker sammen til et ATI X800Pro. Venter dog
til Doom3 er på gaden, så er prisen på kortet også faldet lidt. _Nægter_ at
spille Doom3 og HL2 uden det rigtige grafikkort

Fra : Peter Pan

Dato : 15-07-04 20:50

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> spille Doom3 og HL2 uden det rigtige grafikkort

Mon ikke doom3 kører fint på et DirectX 8 kort?

Jeg kan da stadig huske da Nvidia lancerede GeForce3 kortet. Det var med
Doom3 bragende i baggrunden på et GF3 kort og ID-Softwarefolk til
præsentationen. Og det er da et par år siden! :)

HL2 er nok en helt anden sag!

Mvh
Anders

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-07-04 22:00

Peter Pan wrote:
> [...]
> med Doom3 bragende i baggrunden på et GF3 kort og ID-Softwarefolk til
> præsentationen. Og det er da et par år siden! :)

Det kan da godt være jeg lige prøver det på mit GeForce4 Ti 4400
(overclocked 275/645). Meeen, jeg tror nu nok jeg skal have købt et nyt kort
alligevel

Fra : Henrik

Dato : 15-07-04 21:05

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message

> [...]
at
> spille Doom3 og HL2 uden det rigtige grafikkort

Så køb et Nvidia 6800GT!
Venter selv på, at mit bestilte PNY Verto GeForce 6800GT dukker op. Der går
desværre nok et par uger endnu.
De rige har jo mange glæder eller også tager de bare aldrig på ferie i
udlandet!

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-07-04 22:03

Henrik wrote:
> [...]
> Der går desværre nok et par uger endnu.
> De rige har jo mange glæder eller også tager de bare aldrig på ferie i

Jeg ved det ikke rigtigt. Jeg har kørt vejen Voodoo1, Voodoo2, Voodoo3,
GeForce2 MX og nu GeForce4 Ti 4400. Syntes egentlig tiden var inde til noget
nyt. Og det var så ATI. Men jeg giver mig selv en måneds tid til at læse
nogle reviews og benchmarks på de to kort, prisen ser jo ud til at være
nogenlunde ens

Fra : Henrik

Dato : 16-07-04 00:25

> [...]
> nyt. Og det var så ATI. Men jeg giver mig selv en måneds tid til at læse
> nogle reviews og benchmarks på de to kort, prisen ser jo ud til at være

Jeg var også længe om at bestemme mig for hvilket kort, jeg ville investere
i.
Af de mange test jeg efterhånden har læst, har jeg (fejl?)konkluderet, at
6800GT vil være et godt køb. Samtidig medfølger der i æsken med PNY kortet
spillene Far Cry (yes!) og Splinter Cell.
Jeg skal betale ca. 3300 kr inkl. levering for mit kort.
Jeg forventer at mærke en rimelig fremgang i forhold til mit GeForce 3 Ti
200, som jeg pt kører med i min nye selvbyggede A64 PC.