RA2 Yuris Revenge.
Fra : Colzen

Dato : 11-07-04 06:46

Hejsa.

Jeg har nogle problemer med subj. Spillet er meget langsomt til at loade,
bare opstarten tager ca 4 min, men helt galt går det når man skal starte et
spil. Den er ca 8 min om at starte en skirmish.

RA2 kører uden problemer.

Min maskine.

XP pro
Athlon 1600+
512 mb ram

En kammerat har samme specs, men har ingen problemer. Nogle gode forslag til
hvad der er galt?

Mvh
Colzen

Fra : preben nielsen

Dato : 11-07-04 08:15

"Colzen" <colzen@colzenKOEN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Athlon 1600+
> 512 mb ram
>
> En kammerat har samme specs, men har ingen problemer. Nogle gode

Ehj..... sløv harddisk ? Fragmenteret harddisk. For mange
programmer kørende (for lidt fri ram og dermed for megen brug af
pagefile) ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ding-Dong

Dato : 11-07-04 10:07

Colzen skrev i en meddelelse
> XP pro
> Athlon 1600+
> 512 mb ram

Har du de sidste nye GFX og DirectX drivere?

Ding-Dong

Fra : Sp@cey

Dato : 11-07-04 14:23

> [...]
> Athlon 1600+
> 512 mb ram
>
> En kammerat har samme specs, men har ingen problemer. Nogle gode forslag

Virus scanner?

--
Sp@cey

Matty Walker: You're not very bright, are you? I like that in a man.

Fra : Colzen

Dato : 11-07-04 20:39

> til
> >

> Virus scanner?

Hejsa.

Tak for svarerne. Det var virus scanneren, undrer mig bare lidt da det er
første gang jeg har problemer med det.

Mvh
Colzen