MX 700 hakker i spil?
Fra : RpR

Dato : 08-07-04 17:32

Så, nu er jeg blevet tilpas irriteret over min Logitech MX 700 mus at jeg
ikke kan holde kaje længere:
Skidtet hakker!

Det sker kun i 3D spil som bruger Direct3D, og sker i form af små tilfældige
hak med ca. et sekunds mellemrum. Det er HERRE belastende og sker sjovt nok
ikke i alle spil.
Af spil der virkelig er hårdt ramt kan nævnes: Freedom Fighters, Freelancer
og UT2004.

Jeg kører med nyeste drivere til musen og nyeste DirextX.

Nogen der har haft samme problemer?

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Zalasta Quikos

Dato : 08-07-04 17:47

Har du prøvet med en anden mus, det er jo muligt at det ikke er musen som
der er noget galt med.
Jeg har ikke det problem med min.
Det lyder udmiddelbart ikke som om det er musen, fordi så ville jeg tro at
det var altid den hakkede,
Prøv at skrive hvad resten af din computer er for en.

Fra : RpR

Dato : 08-07-04 22:48

> [...]
> det var altid den hakkede,
> Prøv at skrive hvad resten af din computer er for en.

Fandt ud af at det skyldtes Seti @ Home programmet som jeg havde
installeret, så det lukker jeg bare før jeg hopper ind i et af spillene som
det konflikter med.

Tak for hjælpen anyway