Battlefield Vietnam (afinstallation)
Fra : Grandt

Dato : 07-07-04 18:44

Hjælp!!!

Jeg havde installeret Battlefield Vietnam, og tilføjet patch 1,01. Jeg ville
så slette den da jeg skulle spille uden patchen sammen med nogle andre, men
det gik der da vist lige lidt kuk i, for alle filerne er stadig i mappen og
genvejen på skrivebordet. Har søgt i regedit, uden at kunne finde noget om
Battlefield eller Vietnam, så det er nok væk, ligeledes er der heller ikke
noget Battlefield Vietnem i tilføj/fjern programmer. Når jeg sætter cd 1 i
så kan man kun vælge uninstall, ikke play eller install. hvis man klikker på
uninstall, så forsvinder menuen og der sker ikke mere. Jeg vil gerne spille
dette fede spil igen.

Hvad kan jeg gøre en der har et bud??? Formatering kan ikke komme på tale,
det er sq for nemt at sige!!!

På forhånd tak

Grandt

Fra : Martin Johansson

Dato : 07-07-04 19:47

"Grandt" <grandt@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> dette fede spil igen.
>
> Hvad kan jeg gøre en der har et bud??? Formatering kan ikke komme på tale,

Find setup filen på cd'en manuelt, og installer så forfra.
Menuen behøver du ikke tage dig af.

Fra : Grandt

Dato : 07-07-04 20:29

> Find setup filen på cd'en manuelt, og installer så forfra.
> Menuen behøver du ikke tage dig af.

Er forsøgt, lod sig også gøre, men den spurgte ikke efter product key m.m.
så noget er galt! Jeg vil gerne ha' den helt væk så jeg kan starte på en
frisk!

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-07-04 13:23

Grandt wrote:

> Er forsøgt, lod sig også gøre, men den spurgte ikke efter product key
> m.m. så noget er galt! Jeg vil gerne ha' den helt væk så jeg kan
> starte på en frisk!

Ja, det er derfor du skal installere det manuelt. Så kan du nemlig vælge
uninstall bagefter.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Riverwind

Dato : 07-07-04 22:48

"Grandt" <grandt@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp!!!

[...]
> Hvad kan jeg gøre en der har et bud??? Formatering kan ikke komme på tale,
> det er sq for nemt at sige!!!
>
> På forhånd tak
>
> Grandt

Jeg har før pløjet registry igennem og derefter kørt regclean for at få
fjernet resterne af et program der ikke kunne afinstalleres. Prøv at slette
(eller flytte) mappen hvor spillet er installeret. Søg derefter registry
igennem manuelt for de nøgler, som relaterer sig til spillet. Kig først og
fremmest i HKEY_LOCAL_MACHINE | SOFTWARE | <Firmanvn> for at finde spillets
nøgler. Afslut med en regclean. Det sidste ved jeg faktisk ikke om det gør
en forskel.
Held og lykke.

/Riverwind