Formel 1?
Fra : Allan Haugaard

Dato : 07-07-04 08:06

Hej!

Er der nogen derude, der har et bud på, eller ved hvilket Formel 1-spil, der
er det fedeste der findes?

Jeg har engang i 1996 set et der efterligner den virkelige verden. Det var
godt nok en demo, og der var vist kun Nürnberg-ring i dette (tror jeg nok?).

Det er et i denne stil, jeg er på udkig efter. Findes der mange forskellige,
og hvad er prisen?

Hilsen Allan.

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 13:00

"Allan Haugaard" <allanhaugaard@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nok?).

> Det er et i denne stil, jeg er på udkig efter. Findes der mange

Du skal enten have fat i GP-serien, eller EA's F1 serie...

De nyeste er GP4 eller EA F1 Challenge 99-02 eller F1 Career challenge..

> Hilsen Allan.

Lars B

Fra : Nic

Dato : 07-07-04 14:54

GP4

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 21:27

"Nic" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
> GP4

Det kommer meget an på hvem du spørger.

Så vidt jeg ved er der faktisk et ret stort Community på EA F1.

Lars B

Fra : moon

Dato : 08-07-04 04:10

Så skal du nok afvente udspillet fra "West Racing" (Racing Legends). Det vil
kun kunne købes online......men følg selv med her :
http://www.racing-legends.com
og evt. her :
http://www.bhmotorsports.com/sim
http://www.bhmotorsports.com/

Vedr. realisme syntes jeg selv bedst om "Toca Race Driver 2" som jeg spiller
med stor fornøjelse online på Gamespy......kommer du ??. Skal F1 nævnes er
GP4 nok af det bedste.

NB.
Husk et ordenlig Force feedback rat øger kører/spillefornøjelsen !!

MVH
Moon.

Fra : MKH1

Dato : 14-07-04 20:21